خوشبخت و پر چالش هفته؛ محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

محمد مهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت آیت الله رییسی مسیر متفاوتی را در زندگی حرفه ای اش دنبال خواهد کرد. اسماعیلی که این روز ها وارد دنیای خانواده فرهنگ و هنر شده است خوب می داند که با یک گروه حساس، شکننده و خاص مواجه است که اتفاقا در برخی موارد خواسته هایشان تا امروز شنیده نشده است و در برخی موارد دنیای خواسته هایشان بر لبه تیغ است و اصولا کنار آمدن با آن ها مسیری متفاوت است چرا که شنیدنشان، درگیر دغدغه هایشان شدن و نزدیک شدن به دنیایشان مرام و مسلک خاصی می طلبد . بدیهی است که وزیر جوان در این مسیر باید ادبیاتی متفاوت را نسبت به دیگر همکارانش در حل مشکلات خانواده فرهنگ و هنر اتخاذ کند و کمی و کاستی های این عرصه را با تاکتیک های متفاوتی به عمل برساند .

168996732

با نمک هفته؛ دکتر نمکی

آقای دکتر نمکی بلاخره از خر شیطان پیاده شدند و برای خانواده هنر نیز نسخه نویسی کردند که واکسیناسیون هنرمندان هم کلید خورد. خبری که نه تنها بعد از مرگ سهراب که بعد از کفن و دفن و چهلم و سال سهراب رخ داده است و این تتمه هنرمندان پای بر خاک نیز از طناب دار کرونا به لطف دعای خیر پدر و مادر جان سالم به در بردند که آقای وزیر در دستوری حقیر روغن ریخته را خرج امام زاده نموده تا بلکه فردای قیامت نمکی ، نمک هنرمند جماعت به زخمش نپاشد.

967725_676

برهنه هفته؛ سید جواد هاشمی

سید جواد هاشمی نشان داد اگر حوض باشد شناگر خوبی خواهد بود او با جواد عزتی در سریال «زخم کاری» هم آب شد تا برای لحظاتی یکی از متفاوت ترین نقش هایی را که تا امروز تجربه کرده است را به تصویر بکشد. این سکانس از سریال «زخم کاری» سال ها ایفای نقش های ارزشی را با چالشی در زندگی هنری سید جواد هاشمی مواجه کرد. البته باید گفت سید جواد هاشمی به عنوان یک بازیگر اجازه دارد ایفاگر نقش های متفاوتی باشد و این محدودیت یک تفکر اشتباهی است که بر اساس نقش های شبیه به همی که او تجربه کرده است در ذهن مخاطبان آمده است. شایعه شد که او ممنوع التصویر است که این اتفاق تکذیب شد تا دوباره او را در قاب تلویزیون و روی پرده نقره ای ببینیم.

سید+جواد+هاشمی

فوت هفته؛ شمع تولد گوهر خیراندیش

حتما گوهر خیراندیش یکی از بازیگران صاحب امضا سینمای ایران است که در کارنامه اش ایفای نقش های متفاوتی در سینما، تلویزیون و حتی تئاتر دیده می شود.

همسر مرحوم جمشید اسماعیل خانی که کارنامه ای وزین در عرصه بازیگری دارد سال های اخیر به دلیل مسافرت های پیاپی اش به آن سوی آب ها بارها سوژه فضای مجازی شد اما بی تردید این اتفاق به جنبه هنری کار گوهر سینمای ایران هیچ خدشه ای وارد نمی کند .

او که یکی از فعالان عرصه فضای مجازی است و در شبکه های اجتماعی با مخاطبانش در ژانر های مختلف گفت و گو می کند هفته گذشته شمع کیک تولد فوت کرد.

964df35a-f514-4684-acce-d5e2ed3d0e85

متولدین هفته؛ آشا محرابی و شهرام قائدی
آشا محرابی و شهرام قائدی هم جزو چهره های این هفته خبرگزاری برنا هستند چرا که این دو بازیگر کم حاشیه و البته کاربلد سینما و تلویزیون نیز در هفته ای که گذشت شمع کیک تولد فوت کردند.

خبرگزاری برنا برای این دو هنرمند بزرگوار آرزوی سلامتی دارد.

1396090715093918412631494

sh1

با مرام هفته؛ بابای شهرزاد
خیلی ها مهدی سلطانی را از تئاتر به خاطر دارند و خیلی ها نیز بعد از اولین حضورش در سریال «در مسیر زاینده رود» حسن فتحی این چهره با سواد و کاربلد عرصه بازیگری را برای اولین بار دیدند.

مهدی سلطانی بی تردید یکی از بازیگران مسلط بر تکنیک و حس در سینما و تلویزیون ایران است که با ایفای نقش های خاص در سال های اخیر جای خوبی را در دل مخاطبان سینما و تلویزیون و به خصوص عرصه بازیگری باز کرده است. این بازیگر دانش آموخته عرصه هنر که یکی از سردمداران سبک رئالیته در بازیگری است هم این هفته شمع کیک تولد فوت کرد تا همگان را به یاد ایفای نقش جذابش در سریال «شهرزاد» بیندازد که قطعا یکی از بازوان این مجموعه تلویزیونی پر مخاطب برای حسن فتحی بود.

مهدی+سلطانی

تاسف هفته: آنجلینا جولی

آنجلینا جولی چهره سرشناس دنیای هنر از آمریکایی بودن خودش متاسف شد.

آنجلینا جولی در یه مقاله جدید که توسط نشریه تایم منتشر شد، نسبت به حوادث ناگوار افغانستان گفت: از اینکه یه آمریکایی هستم، متاسفم.

آنجلینا جولی گفت این که ایالت متحده آمریکا هیچ تلاشی برای تسهیل برقراری صلح و توافق بین طالبان و دولت افغانستان نمیکنه، یه خیانت به تمام معناست.

این بازیگر سرشناس ۴۶ ساله همینطور گفته خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان هرج و مرج ایجاد می‌کند و جلوی پیشرفت اجتماعی زنان و دختران جوان افغان را می گیرد.

thumbs_b_c_2922e5a4b250a02ab1047007689b4f0e

بامزه هفته؛مهران غفوریان

مهران غفوریان روز گذشته کیک تولد فوت کرد اما تفاوت کیک تولدی که مهران غفوریان با دیگر هنرمندان متولد هفته گذشته فوت کرده است در این است که با توجه به رژیم غذایی احتمالا غفوریان فقط کیک را فوت می کند و خودش لب به کیک خامه ای نخواهد زد . او که یکی از بازیگران به نام عرصه طنز تلویزیون و سینما محسوب می شود با مجموعه تلویزیونی «زیر آسمان شهر» یک اتفاق متفاوت را در دنیای سیتکام های تلویزیونی در کشورمان رقم زد و خیلی ها هنوز در انتظار این هستند که این مجموعه تلویزیونی پر طرفدار یا اثری شبیه به این ساختار دوباره در تلویزیون ما ساخته شود. مهران غفوریان که در یکی دو سال اخیر به شدت درگیر رژیم غذایی بوده و کاملا چهره و فیزیکش تغییر کرده است موفق شده است نقش های متفاوت تری را نسبت به قبل تجربه کند اگرچه خیلی ها معتقد هستند کاهش وزن او در بامزگی و جذابیت و طنازی اش موثر است.

 

مهران-غفوریان-و-همسر-و-دخترش