شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#روحانی#دولت روحانی#رئیسی

رئیسی : دولت روحانی برخی کارها را انجام داده است اما...

کدخبر: 435850
سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور اظهار داشت: بعضی از سیاستهایی است که در کشور بسیار راهگشا است اما به آن توجه شایسته و بایسته نشده است نمی خواهم بگویم اصلا توجه نشده است بی انصافی است "انصف الله و انصف الناس" ما با هیچ کس با بی انصافی برخورد نمی کنیم. در مورد کار خوبی که انجام شده است می گوییم کار خوب است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور روز چهارشنبه در پایان بررسی صلاحیت وزیران پیشنهادی در صحن مجلس شورای اسلامی گفت: چون اقتصاد شرطی و اقتصادی که شرطش این و آن باشد و بازاری که بخواهد ثباتش از دست برود به خاطر تکانه هایی که در این مسئله ایجاد می‌شود به هر حال مشکلی است. ما نمی خواهیم اجازه دهیم که دچار تکانه شود.

او افزود: بعضی از سیاستهایی است که در کشور بسیار راهگشا است اما به آن توجه شایسته و بایسته نشده است نمی خواهم بگویم اصلا توجه نشده است بی انصافی است "انصف الله و انصف الناس" ما با هیچ کس با بی انصافی برخورد نمی کنیم. در مورد کار خوبی که انجام شده است می گوییم کار خوب  است برخی از کارها و قدم ها برداشته شده اما اقتصاد مقاومتی و سیاست های اعلامی رهبری می توانست کشور را از مشکلات خارج کند و متاسفانه نکردند.

رئیسی ادامه داد: ما می گوییم تصمیم ما این است که همه سیاست های اقتصاد مقاومتی که اعلام شده را به عنوان یک دستور کار نه به عنوان یک شعار و یا نوشتن در یک برنامه، قرار دهیم حقیقتا راه برون رفت کشور از مشکلات با ایستادگی و مقاومت، توجه به اقتصاد مقاومتی است بنای ما این است این سیاست های اقتصاد مقاومتی را با قدرت دنبال کنیم انشاءالله.