شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#فوتبال#فوتبال ایران

تفاوت رفتار سروش رفیعی و شهریار مغانلو با پرسپولیسی‌ها/ چرا سروش محبوب است؟

فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران در شرایطی در حال سپری شدن است که رفتار دو پرسپولیسی سابق بسیار جالب توجه است.

تفاوت رفتار سروش رفیعی و شهریار مغانلو با پرسپولیسی‌ها/ چرا سروش محبوب است؟
خبرورزشی -

سپاهان در حالی شهریار مغانلو را پس از کش و قوس‌های زیاد به خدمت گرفت که این مهاجم فصل گذشته سرخپوشان پایتخت پس از سپاهانی شدن در اقدامی عجیب تمام پست‌های مربوط به زمان حضورش در پرسپولیس را پاک کرد و هواداران پرسپولیس هم که از این رفتار او به شدت ناراحت شده بودند، او را در اینستاگرام آنفالو کردند.

این اقدام مغانلو در جایی جالب تر می شود که این رفتار او را باید مقابل برخورد دیگر بازیکن سابق پرسپولیس و بازیکن فصل گذشته سپاهان یعنی سروش رفیعی قرار دهیم.

بازیکنی که هواداران پرسپولیس بسیار به او علاقه دارند و دوست داشتند با توجه به اتمام قراردادش با سپاهان، در فصل آینده دوباره در لباس پرسپولیس ببینند اما خود سروش همان طور که در ویدئویی اعلام کرد، سبک بازی‌اش به سیستم مدنظر یحیی گل محمدی نمی خورد.

جالب اینکه رفیعی در این فصل از استقلال هم پیشنهاد جدی داشته ولی به خاطر احترام به هواداران پرسپولیس به آبی‌ها پاسخ منفی داده است.

جالب‌تر اینکه این بازیکن خوش اخلاق و شیرازی فوتبال ایران، با وجود جدایی از پرسپولیس و حضور در سپاهان، هنوز عکس‌های زمان بازی‌اش در جمع قرمزها را در صفحه‌اش حفظ کرده تا خاطرات گذشته را از بیخ و بن انکار نشود.