شهرخبر

قالیباف: ترک فعل دولت دوازدهم در خرید واکسن کرونا را پیگیری می‌کنیم

واکسن

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده محلات درباره ترک فعل دولت دوازدهم در خرید واکسن کرونا گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس باید با همکاری نمایندگان در ستاد ملی کرونا این موضوع را پیگیری کند.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۳ شهریور) در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در تذکر آئین نامه‌ای با استناد به گزارش کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که توسط سخنگوی کمیسیون قرائت شد اظهار داشت: طبق این گزارش، ۱۷۷ میلیون دلار در یک جا و یک میلیارد دلار در جایی دیگر برای خرید واکسن اختصاص پیدا کرده است.

وی افزود: چرا دولت گذشته به موقع به مردم اطلاع رسانی نکرد؟ وجه به موقع تأمین شده است. اذن مقام معظم رهبری نیز در جریان بوده است. سوال اینجاست چه کسی در این زمینه کوتاهی کرده است؟ آیا ترک فعل صورت گرفته است؟ آیا خرید به موقع انجام شده است؟

نماینده محلات در مجلس تصریح کرد: چرا فررار رو به جلو می‌کنند؟ نه تنها به وظیفه خود عمل نکردند بلکه اطلاعات غلط به مردم دادند. از رئیس مجلس می‌خواهم که به کمیسیون اصل ۹۰ دستور دهد که ترک فعل صورت گرفته را پیگیری کنند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ تذکر نماینده محلات افزود: کمیسیون اصل ۹۰ باید با همکاری نمایندگان در در ستاد ملی کرونا این موضوع را پیگیری کند.

منبع: فارس