شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#شبکه 3#رادیویی#فیلم سینمایی#شبکه سه

پخشِ فیلم "پاستور" با رابط ناشنوا در تلویزیون/ مجله عصرگاهی شبکه ۳ برگشت


پخشِ فیلم "پاستور" با رابط ناشنوا در تلویزیون/ مجله عصرگاهی شبکه 3 برگشت

برنامه عصرگاهی "عطسه" به آنتن شبکه سه سیما برگشت، سریال "موریاتی" از ۲ شبکه رادیویی و فیلم سینمایی "پاستور" با رابط ناشنوا به شبکه سلامت آمد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون بازگشت مجله عصرگاهی شبکه سه، پخش سریالی از 2 شبکه رادیویی، مستند جدید «ظهور خانواده مرداک» در شبکه چهار، نمایش فیلم سینمایی «پاستور» با رابط ناشنوا، جایگزینی برنامه «نوبت به نوبت» به جای «کوی نشاط» به همراه جزئیات‌ آمده است:

بازگشت مجله عصرگاهی «عطسه» به آنتن شبکه سه

برنامه‌ عصرگاهی عطسه پس از چند روز وقفه در پخش، از روز جمعه پنجم شهریورماه به کنداکتور شبکه سه سیما برمی‌گردد.

پخش فصل دوم عطسه که از تیرماه سال جاری آغاز شده بود، به احترام روزهای عزاداری سالار شهیدان متوقف شد. پس از این وقفه‌ کوتاه، حالا تیم سازنده‌ی عطسه بخش‌های جدید این برنامه را برای آنتن زنده شبکه سه آماده می‌کند.

برنامه عطسه به تهیه‌کنندگی آرامه اعتمادی و با اجرای حمید ترابیان، پرویز نشاط و مژده خنجری از روز جمعه پنجم شهریور حوالی ساعت 10:30 صبح پخش دوباره خود را آغاز می‌کند.

همچنین این برنامه روزهای شنبه تا چهارشنبه حوالی ساعت 18 به روی آنتن شبکه سه می‌رود.

پخش سریال «موریاتی» از 2 شبکه رادیویی

داستان پلیسی معمایی«موریاتی» در قالب مجموعه‌ای نمایشی از آنتن رادیو نمایش و رادیو تهران پخش می‌شود.

مجموعه «موریاتی» توسط حسین یعقوبی به صورت نمایش رادیویی تنظیم شده و داستانی پلیسی معمایی بر مبنای اتفاقاتی است که بعد از مرگ شرلوک هلمز و موریاتی رخ می‌دهد.

«موریاتی» به تهیه‌کنندگی فرشاد آذرنیا، کارگردانی رضا عمرانی و گویندگی محمد آقامحمدی از روز شنبه ششم شهریور ساعت 3 بامداد و 11:15 از رادیو نمایش پخش می‌شود و ساعت 1:40 بامداد روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

مستند جدید «ظهور خانواده مرداک» در شبکه چهار

مجموعه مستند جدید سه قسمتی«ظهور خانواده مرداک» پنجشنبه هر هفته از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

«ظهور خانواده مرداک» با نام اصلی The Rise of the Murdoch Dynasty به کارگردانی کیت هال و دیوید گلاور، این مجموعه، گوشه‌ای از امپراتوری رسانه ای روپرت مرداک را معرفی و تاثیر آنها بر پشت صحنه بسیاری از رویدادهای جهان را بررسی می‌کند، به این صورت که در قسمت اول؛ تاثیر مرداک بر انتخابات بریتانیا و انتخاب تونی بلر به عنوان نخست‌وزیر در اواسط دهه 90،در قسمت دوم؛ به نتیجه رسوایی هک تلفن News of the world و تضعیف مرداک به خاطر این اتفاق، و در قسمت پایانی؛ به بازگشت وی به قدرت از طریق برگزیت و کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ پرداخته می‌شود، ضمن اینکه همزمان زندگی شخصی و خصوصی وی مرور می‌شود.

روپرت مرداک در مارس 1931 در ملبورن استرالیا متولد شد. مرداک مالک نشریه‌های سان دی تایمز، فاکس نیوز... و صدها تشکیلات خبری در سرتاسر جهان بود. وی یک خارجی است که در سیاست های بریتانیا دخالت می‌کند. این مجموعه به ظهور و سقوط دوباره روپرت مرداک می‌پردازد.

«ظهور خانواده مرداک» به همت تأمین برنامه شبکه چهار در روزهای پنجشنبه 4 شهریور و 11 شهریور و 18 شهریور ساعت 23 از شبکه چهار سیما پخش خواهد شد.

نمایش فیلم سینمایی «پاستور» با رابط ناشنوا در شبکه سلامت

فیلم سینمایی «پاستور» جمعه 5 شهریور مصادف با روز داروسازی ساعت 11 از شبکه سلامت سیما با رابط ناشنوا پخش می‌شود.

«پاستور» به کارگردانی الین برونارد، محصول سال 2011 فرانسه است.

این فیلم داستان لویی پاستور کاشف واکسن هاری است. او مدتها روی این واکسن تحقیق کرده و آن را روی خرگوش و موش آزمایش می‌کند، اما ولی روزی مجبور می‌شود این واکسن را روی کودکی که توسط یک سگ هار گاز گرفته شده امتحان کند و چند هفته او را در خانه‌ای خود نگهداری می‌کند و… .

«نوبت به نوبت» جایگزین «کوی نشاط» رادیو شد

«نوبت به نوبت» عنوان ویژه برنامه‌ای است از گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران که جایگزین برنامه «کوی نشاط» در ایام محرم شده است.

«نوبت به نوبت» با بخشی در ارتباط با موضوعات هنری و فرهنگی پنجشنبه‌ها ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

در برنامه این هفته بهزاد مرادی از گروه رستاک میهمان بخش موسیقی این برنامه می‌شود.

از آنجایی که در ایام ماه محرم و صفر برنامه طنز «کوی نشاط» پخش نمی‌شود، «نوبت به نوبت» به تهیه‌کنندگی زینب برومند و  اجرای مهرناز فقیهی پنجشنبه‌ها ساعت 9 صبح از رادیو ایران پخش می‌شود.

انتهای پیام/