شهر خبر

در دیدار با مسعود بارزانی؛

«المالکی» بر لزوم برگزاری انتخابات عراق در موعد مقرر تأکید کرد

«المالکی» بر لزوم برگزاری انتخابات عراق در موعد مقرر تأکید کرد

رئیس ائتلاف «دولت قانون» در جریان دیدار با رئیس حزب دموکرات کردستان بر لزوم برگزاری انتخابات پارلمانی عراق در موعد مقرر تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، «نوری المالکی» رئیس ائتلاف «دولت قانون» عراق امروز چهارشنبه با «مسعود بارزانی» رئیس حزب دموکرات کردستان دیدار کرد. این دیدار در شهر اربیل انجام شد.

بر اساس این گزارش، دو طرف در جریان این دیدار در خصوص آخرین تحولات عراق به ویژه مسأله برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام گفتگو کردند. در این دیدار بارزانی تأکید کرد که اربیل خواهان برگزاری انتخابات در موعد تعیین شده است.

رئیس ائتلاف دولت قانون نیز ضمن رد هرگونه تعویق مجدد زمان برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام، اظهار داشت: انتخابات پارلمانی زودهنگام باید در موعد مقرر و از پیش تعیین شده برگزار گردد.

پیشتر «جلیل عدنان خلف» رئیس کمیساریای عالی انتخابات عراق در جدیدترین مواضع خود در این زمینه از آمادگی کامل این کمیساریا برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام در موعد مقرر خبر داد.

وی در ادامه نیز یادآور شد: برگزاری انتخابات در موعد مقرر خواسته مردم و مرجعیت عراق است. ما نیز در کمیساریای عالی انتخابات از لحاظ فنی برای برگزاری انتخابات پارلمانی زودهنگام آماده هستیم.