شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#دولت#رئیس‌جمهور

آیت‌الله رئیسی: سلامت نفس و دوری از فساد را جزو مسائل محوری و شرایط اساسی می‌دانیم

رئیس‌جمهور با بیان اینکه در برخورد با فساد خط قرمز نداریم، گفت: تمام دست‌اندرکاران دولت باید بدانند امروز امر سلامت، امری مهم و محوری است. شرط اساسی دولت، پاک دستی است. سلامت نفس و دوری از فساد را در این دولت جزو مسائل محوری و شرایط اساسی می‌دانیم.

خبرگزاری میزان -  آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه رأی اعتماد به وزرای دولت سیزدهم، گفت: این روزها پزشکان عزیز، پرستاران و کادر درمانی مجاهدانه از جان مردم صیانت می‌کنند و باید همگی از زحمات آنها قدردانی کنیم. امیدواریم خداوند متعال شهدای سلامت را غریق رحمت واسعه خود کند و آنها را در سفره رحمت امام رضا (ع) مهمان کند.

دکتر رئیسی با تشکر از بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های تخصصی مجلس گفت: این جلوه‌ای از مردم‌سالاری دینی است که نمایندگان مردم با دغدغه مندی و با حساسیت صلاحیت وزرا را بررسی می‌کنند. با این اقدام مردم و مسئولان حساسیت نمایندگان را به مسائل اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی متوجه می‌شوند و بیان این موارد، کار مفیدی است.

رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: در معرفی وزرای پیشنهادی، صلاحیت علمی، عملی و اجرایی  مد نظرمان بوده است. سلامت وزرای معرفی شده مورد تاکید بوده است.

آیت الله رئیسی با بیان اینکه دولتی که می‌خواهد فساد ستیز باشد، باید عناصر پاکدست در آن امورات را به دست بگیرند، تاکید کرد: تمام دست اندرکاران دولت باید بدانند امروز امر سلامت، امری مهم و محوری است. شرط اساسی دولت پاکدستی است.  سلامت نفس و دوری از فساد را در این دولت جزو مسائل محوری و شرایط اساسی می‌دانیم. 

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بنده در مبارزه با فساد به هیچ وجه کوتاه نخواهم آمد، گفت: اگر گزارشی به بنده برسد که فردی در دولت، در اجرای امور مرتکب خطا و  فسادی شده است، در برخورد با او درنگ نخواهم کرد. 

 

 

تکمیل می‌شود