شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ورزشگاه#طبیعی#لیگ برتر

توضیحات معاون فنی مس رفسنجان درباره هتل و ورزشگاه خانگی/ علیزاده: ۲۷ مهر روی چمن طبیعی بازی می‌کنیم


توضیحات معاون فنی مس رفسنجان درباره هتل و ورزشگاه خانگی/ علیزاده: 27 مهر روی چمن طبیعی بازی می‌کنیم

معاون فنی باشگاه مس رفسنجان گفت که چمن طبیعی ورزشگاه شهدای مس رفسنجان تا روز آغازین لیگ برتر آماده خواهد شد.

علی علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره وضعیت چمن ورزشگاه شهدای مس رفسنجان که مطابق اعلام سازمان لیگ باید طبیعی شود، اظهار داشت: خوشحالم که چنین اتفاقی افتاد. ممکن بود دو یا سه سال طول بکشد که ما به چمن طبیعی برسیم اما این قانون، ما را به سمت درست شدن چمن ورزشگاه هُل داد. قرار است چمن هیبرید به ایران بیاوریم تا چمن مصنوعی در آن کاشته شود. این چمن دیگر کَنده نمی‌شود و عمر بیشتری نسبت به چمن‌های طبیعی معمولی دارد.

هفته اول روی چمن مصنوعی بازی می‌کنیم
وی درخصوص زمان آماده شدن ورزشگاه شهدای مس تصریح کرد: به نظرم روز 27 مهر (آغاز هفته اول) روی چمن طبیعی بازی می‌کنیم. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و صفر تا صد کار انجام شده است. فقط منتظر چمن هیبریدی هستیم تا آن را روی زمین پهن کنیم و سپس چمن طبیعی را بکاریم. دیرتر برگزار شدن لیگ برتر هم به سود ما شد. کشت زمین تمرینی هم در مجموعه ورزشی شهدای مس رفسنجان آغاز می‌شود.

کمپ بسیار خوبی برای مس ایجاد می‌شود
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با تمجید از کمپی که برای این باشگاه تدارک دیده شده است، عنوان کرد: در کمپ ما چهار زمین با چمن طبیعی و دو زمین با چمن مصنوعی تعبیه شده است. یک سالن فیزیوتراپی، سونا و استخر در کمپ باشگاه دیده شده و کمپ بسیار خوبی خواهد شد. فکر می‌کنم از لحاظ سخت‌افزاری، سال آینده یکی از تیم‌های خوب مسابقات خواهیم بود.

تیم فوتبال مس رفسنجان ,

نمی‌توان روی چمن مصنوعی بازی کرد
علیزاده با بیان اینکه سفرها و شرایط چمن باعث مصدومیت شاگردان محمد ربیعی می‌شد، خاطرنشان کرد: این شرایط برای تیم‌های میهمان هم وجود داشت و ما دوست نداریم خاری به پای بازیکنان سایر تیم‌ها برود. چمن مصنوعی واقعاً بد است و نمی‌توان روی آن بازی کرد. می‌خواهیم سایر تیم‌ها با فراغ بال در رفسنجان بازی کنند و با سلامت از شهر ما خارج شوند.

به فکر جذب بازیکن خارجی باکیفیت و با قیمت مناسب هستیم
وی در مورد لیست خروجی مس رفسنجان و بازیکنانی که به این تیم می‌پیوندند، به تسنیم گفت: ربیعی لیست خروجی ندارد و فهرست‌های A و B از بازیکنان فعلی تهیه کرده است. هفته آینده تکلیف ورود و خروج بازیکنان مشخص خواهد شد. ما می‌توانیم دو سهمیه لیگ برتری، یک بازیکن آسیایی و یک بازیکن خارجی دیگر جذب کنیم و نیم‌نگاهی به لیگ دسته اول هم داریم. تاکنون بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و تلاش می‌کنیم مانند فصل گذشته، به رتبه تک‌رقمی دست یابیم. ما به فکر جذب بازیکن خارجی خوب و باکیفیتی هستیم که قیمت مناسبی داشته باشد.

یک هتل آپارتمان بسیار خوب تا یک ماه دیگر افتتاح می‌شود
معاون فنی باشگاه مس رفسنجان با اشاره به بهبود وضعیت اسکان سایر تیم‌ها در رفسنجان بیان کرد: یک هتل آپارتمان بسیار خوب و شکیل در رفسنجان احداث کردیم تا مشکل اسکان نداشته باشیم. از مدیران شرکت ملی مس از جمله سعد محمدی تشکر می‌کنم که امکان افتتاح این هتل آپارتمان بسیار شیک را دادند و کارهای مربوط به آن را تا یک ماه دیگر انجام می‌دهیم.

برای برگزاری اردوی خارجی تلاش می‌کنیم
علیزاده درباره زمان آغاز تمرینات مس رفسنجان اظهار داشت: تمرینات تیم بین 12 تا 15 شهریور در تهران آغاز می‌شود. در کمیته فنی درخصوص اردوی تیم در کردان کرج، سرعین یا خارج از ایران صحبت کردیم. می‌توانیم در رفسنجان هم اردو بزنیم و باید ببینیم تیم چه زمانی بسته می‌شود. تلاش می‌کنیم اردویی خارج از ایران برگزار کنیم تا بازیکنان با فراغ بال تمرین کنند و فصل جدید را بسیار خوب آغاز کنیم.

انتهای پیام/