شهر خبر

در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان؛

راستینه: «سجادی» توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد

راستینه: «سجادی» توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد

نماینده مردم شهرکرد در مجلس شورای اسلامی گفت: «سجادی» در زمان معاونت وزارت ورزش و جوانان باعث تعلیق فدراسیون‌های ورزشی کشور شد از این رو توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه در جلسه علنی عصر امروز (چهارشنبه ۳ شهریور ماه) مجلس شورای اسلامی و در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،گفت: بسیاری از قهرمانان با بنده تماس گرفتند و گفتند که در موافقت با سجادی صحبت کنم و همچنین عده‌ای دیگر هم با بنده تماس گرفتند و گفتند که در مخالفت با او صحبت داشته باشم؛ بنده به دلیل قهرمانان وطنم مجبورم که در مورد سجادی به عنوان مخالف صحبت کنم.

وی ادامه داد: بنده ساعت‌ها برنامه وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان را بررسی کردم؛ باید بگویم که برنامه‌های او غیرتحولی است و برنامه‌هایی جاری وزارت ورزش و جوانان را به مجلس ارائه داده است.

رئیس کمیته تربیت‌بدنی کمیسیون فرهنگی مجلس با تأکید بر اینکه سجادی توان اداره وزارت ورزش و جوانان را ندارد، گفت: وی سابقه معاونت وزارت ورزش و جوانان را دارد که در آن مقطع باعث تعلیق بسیاری از فدراسیون‌های ورزشی کشورمان شد و اگر درایت شورای عالی امنیت ملی و سعید جلیلی نبود، ما الان المپیک لندن را از دست داده بودیم.

راستینه با بیان اینکه ۳۶۰۰ سند درباره جوانان وجود دارد اما جوانان ما بدون برنامه کاملاً رها شده‌اند، اظهار داشت: سجادی برای جوانان هم برنامه‌ای ندارد، معمولاً دولت‌ها سیاسی‌ترین افراد را در بخش وزارت ورزش و جوانان می‌گذارند تا آنان در بزنگاه‌هایی چون انتخابات در خدمتشان باشند.

وی اظهار داشت: سمن‌های جوانان ما برنامه‌های هویت‌آفرین ندارند و به یک بدنه بزرگ بروکراسی تبدیل شده‌اند؛ حل مشکل مسکن و توسعه خانواده‌ها اهمیت زیادی دارد که در این باره هم وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برنامه ندارد.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس متذکر شد: سجادی از محسن مهرعلیزاده حکم قائم‌مقامی ورزش‌های زورخانه‌ای را گرفته و بنده در این باره از وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان سوال کردم که وی گفت من پس از انجام یک مصاحبه سنگین برای این سمت انتخاب شدم.

راستینه بیان کرد: همه ما در انتخابات دیدیم که مهرعلیزاده چگونه حجت‌الاسلام رئیسی را مورد خطاب قرار می‌داد و وقیحانه صحبت می‌کرد، انتخاب سجادی به عنوان قائم‌مقام مهرعلیزاده موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد چرا که مهرعلیزاده افراد انقلابی را به اطراف خودش راه نمی‌دهد.

وی گفت: مشکلات ورزش و جوانان نیازمند یک مدیر توانمند در حد معاون اول رئیس‌جمهور است که حمیدرضا سجادی به هیچ‌وجه این ویژگی را ندارد.