شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#آمریکا#یمن#دولت#معاون وزیر

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن:

آمریکا در ورای درد و رنج ملت یمن قرار دارد

آمریکا در ورای درد و رنج ملت یمن قرار دارد

معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن اعلام کرد که آمریکا در ورای درد و رنج شهروندان یمنی قرار دارد و واشنگتن از این جنگ به عنوان پوششی برای تجارت خود استفاده می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن امروز در توئیتی از آمریکا انتقاد کرد.

وی با بیان این مطلب افزود: آمریکا در پشت‌پرده درد و رنج ماست و بالاتر از آن با این موضوع (جنگ یمن) در حال تجارت است و از آن به عنوان پوششی برای اعمال فشار بر برخی کشورهای ائتلاف متجاوز استفاده می‌کند نه برای توقف جنگ بلکه با هدف باج‌خواهی و عقد قردادهای ویژه. واشنگتن از فریب و مخفی کردن حقیقت با دروغ درست بردارد و مخالفان داخلی ما نیز به صلح حقیقی روی آورند تا جلوی خونریزی گرفته و امنیت همه تأمین شود.

آمریکا عامل درد و رنج ملت یمن است و از طریق جنگ در یمن در حال تجارت است، واشنگتن از جنگ یمن به عنوان پوششی برای اعمال فشار بر برخی کشورهای ائتلاف متجاوز استفاده می کند اما برای برای توقف جنگ بلکه برای امضای قراردادهای ویژه با این کشورها و باج گرفتن از آنها.

حسین العزی در ادامه گفت: آمریکا از پنهان کردن حقیقت با دروغ دست بردارد و مخالفان داخلی ما نیز به صلح واقعی روی بیاورند تا جلوی خونریزی و کشتار گرفته شود و امنیت همه تامین شود.