شهر خبر

فروردین در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان:

افراد ویژه خوار و مرفهان بی‌درد نباید وارد کابینه شوند

افراد ویژه خوار و مرفهان بی‌درد نباید وارد کابینه شوند

رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: «سجادی» شایستگی تصدی وزارت ورزش و جوانان را ندارد و نباید بگذاریم افراد ویژه خوار وارد کابینه شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فروردین در ادامه جلسه علنی نوبت عصر روز چهارشنبه ۳ شهریور در مخالفت با وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان،گفت: ما در حال انتخاب وزیر ورزش و جوانان برای دولت انقلابی هستیم نه برای دولت لیبرال خسته. بر این اساس باید فردی شایسته را انتخاب کنیم و نباید افرادی را انتخاب کنیم که شائبه تخلف، رانت و حکم انفصال در پرونده آنان وجود دارد.

وی تصریح کرد: سجادی مدعی است که می خواهد وزیر ور زش و جوانان کشور شود و در این باره هم برنامه دارد، این در حالی است که وی ۳۰ سال نقش اول را در حوزه ورزش کشور ایفا کرد اما چه کاری در این عرصه انجام داده است؟

نماینده مردم فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین در مجلس ادامه داد: در حال حاضر سجادی قائم مقام فدراسیون زورخانه ای است و ما باید به این مسئله توجه داشته باشیم که مهرعلیزاده رئیس این فدراسیون است و در زمان انتخابات، مطالب ناگواری را علیه رئیسی مطرح کرد.

فروردین با تاکید بر اینکه ما حق اشتباه کردن در انتخاب کابینه نداریم، گفت: ما نیازمند وزیری پاکدست، انقلابی، مردمی و فساد ستیز هستیم و نباید اجازه دهیم که انقلاب به دست نااهلان بیافتد.

وی اظهار داشت: ما باید از رئیس جمهور صیانت کنیم و نباید اجازه دهیم که افراد ویژه خوار و مرفه بی درد و دارای زندگی اشرافی وارد کابینه دولت انقلابی شوند.

رئیس فراکسیون ورزش مجلس افزود: سجادی نمی تواند کشتی به گل نشسته ورزش ایران را نجات دهد. وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان برای انقلاب و نظام هزینه نداده و حتی یک ساعت سابقه ایثارگری ندارد و ما نباید این فرد را مورد تایید قرار دهیم.

فروردین متذکر شد: سجادی هیچ گاه در بزنگاهها موضع شفاف نگرفته است و شایستگی تصدی وزارت ورزش و جوانان را ندارد. این روزها شاهد هستیم که برخی از افراد خارج از مجلس در حال لابی کردن برای رای آوردن سجادی هستند که ما باید پاسخ قاطعی به آنان را رای منفی خود به سجادی دهیم.