شهر خبر

خبر داغ از رقم نجومی اسپانسر جدید پرسپولیس ؛ مشکلات مالی تمام شد ؟ + سند

علی عطایی : در این دوره در فضایی سالم زیر نظر نهاد های نظارتی مزایده را برگزار می کنیم ؛ هیچ رقمی تا کنون اعلام نشده و به محض اعلام در سامانه ستاد ایران منتشر خواهد شد

علی عطایی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری پارس فوتبال گفت : ما در این دوره برای ایجاد فضای رقابتی و بدون فساد تصمیم گرفتیم در فضایی سالم زیر نظر نهاد های نظارتی مزایده را برگزار کنیم، امیدواریم بتوانیم بهترین و بالاترین پیشنهاد را برای کارگزار انتخاب کنیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علی عطایی معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس ظهر امروز در محل باشگاه پرسپولیس حاضر شد.

علی عطایی بعد از خروج از باشگاه درخصوص مزایده اسپانسر جدید و کارگزار در جمع خبرنگاران گفت :

ما در این دوره برای ایجاد فضای رقابتی و بدون فساد تصمیم گرفتیم در فضایی سالم زیر نظر نهاد های نظارتی مزایده را برگزار کنیم و در نهایت انتخاب کارگزار از این فرایند انجام خواهد شد، همکارانم در پشتیبانی و امور حقوقی در حال تهیه اسناد مزایده هستند.

بزودی بر اساس مصوبه هیئت وزیران اسناد مزایده در سامانه ستاد ایران منتشر خواهد شد. امیدواریم بتوانیم بهترین و بالاترین پیشنهاد را برای کارگزار انتخاب کنیم.

عطایی درباره شایعه رقم پایه ۱۸۰ میلیارد گفت :

خیر چنین رقمی را تایید نمی کنم، ما برای شفاف سازی این روند از هیئت کارشناس سه نفره که از طرف قوه قضائیه معرفی شدند درخواست کردیم تا فضا های تبلیغاتی ما را ارزش گذاری کنند. هیچ رقمی تا کنون اعلام نشده و به محض اعلام در سامانه ستاد ایران منتشر خواهد شد.

وی در پاسخ به سوال آیا پلتفرم های باشگاه در اختیار کارگزار خواهد بود افرود :

در این رابطه همکاران حقوقی ما با نظر آقای سمیعی بررسی می کنند که دیگر مشکلات کارگزار قبلی تکرار نشود.


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید