شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#قطر

توئیت عجیب مالک PSG درباره پیشنهاد رئال مادرید برای خرید امباپه با تحقیر گرت بیل! + عکس


توئیت عجیب مالک PSG درباره پیشنهاد رئال مادرید برای خرید امباپه با تحقیر گرت بیل! + عکس

عضو خانواده سلطنتی قطر و مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن درباره آینده ستاره فرانسوی این تیم اظهارنظری عجیب انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پیشنهاد 160 میلیون یورویی رئال مادرید به پاری‌سن‌ژرمن برای خرید کیلیان امباپه که اولین پیشنهاد رسمی باشگاه اسپانیایی محسوب می‌شود، بازتاب گسترده‌ای داشته است.

در حالی که تنها 6 روز به پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی مانده است، رئال مادرید قصد دارد گران‌ترین خرید تاریخش را انجام دهد. امباپه هم قراردادش با PSG که در پایان این فصل منقضی می‌شود را تمدید نکرده و به این ترتیب به تیم مادریدی چراغ سبز نشان داده است. پاریسی‌‌ها اما به این رقم نجومی هم راضی نیستند و مبلغی حدود 200 میلیون یورو می‌خواهند و این موضوع توسط امیر سابق و عضو خانواده سلطنتی قطر به عنوان مالک باشگاه پاری‌سن‌ژرمن هم تأیید شد.

او اما شیوه عجیبی را برای تأیید این موضوع انتخاب کرده است. خلیفه بن حمد آل ثانی که از زمان خرید لیونل مسی به شخصیتی پرکار در حوزه اطلاع‌رسانی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در فضای مجازی تبدیل شده است، خطاب به رئالی‌ها درباره پیشنهادشان برای خرید امباپه توئیتی با این مضمون منتشر کرده است:«اگر با رقم تعیین شده موافقید، با ما تماس بگیرید وگرنه فصل را با همان گلف‌باز به پایان برسانید.»

گرت بیل , تیم فوتبال رئال مادرید , کیلیان امباپه , تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن , کشور قطر ,

منظور امیر سابق قطر از گلف‌باز گرت بیل، بال ولزی رئال مادرید است که علاقه خاصی به بازی گلف دارد و چندی پیش هم به خاطر مقدم شمردن گلف به بازی در رئال مادرید در فهرست علاقمندی‌هایش به شدت مورد انتقاد واقع شد.

خلیفه بن حمد آل ثانی در توئیتی دیگر هم زمان اعلام پیشنهاد بعدی رئال مادرید را مشخص کرده و نوشته است: آنها (رئال مادرید) جمعه یک پیشنهاد دیگر ارائه خواهند کرد. ببینیم چه می‌شود. آخرین شانس...

انتهای پیام/