شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#ستاره پرسپولیس#امارات

فیلم ؛ خبر خوش ستاره پرسپولیس از امارات + سند

کمال کامیابی نیا : وکیلم به باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادم را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد

کمال کامیابی نیا که همچنان در امارات به سر می برد، در پیامی ویدیویی مدعی شد که وکیلش با باشگاه پرسپولیس برای تمدید سه ساله قرارداد او به توافق رسیده و قرارداد جدید امضا شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دیروز قرارداد کمال کامیابی‌نیا با پرسپولیس برای سه فصل دیگر تمدید شد.

کار تمدیدی‌های پرسپولیس با توافق کمال کامیابی نیا با سرخپوشان به اتمام رسید و این هافبک دفاعی سه فصل دیگر در پرسپولیس ماندگار شد. پرسپولیس بعد از جدایی نوراللهی به ترتیب با امیری، شیری، عالیشاه و در نهایت با کامیابی نیا تمدید کرد تا پرونده بازیکنان فصل گذشته این تیم که قراردادشان به اتمام رسیده بود با جدایی دو مهره و تمدید چهار بازیکن بسته شود.

با اعلام رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، عصر امروز قرارداد کمال کامیابی‌نیا هافبک قدرتمند سرخپوشان برای سه فصل دیگر تمدید شد. کامیابی‌نیا همچنان در امارات به سر می‌برد اما وکیل این بازیکن با حضور در دفتر پرسپولیس، جلسه موثری را با جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه برگزار کرد و در نهایت، با رضایت و توافق طرفین، قرارداد کمال به مدت سه فصل دیگر تمدید شد.

کامیابی‌نیا قرار است تا سه روز آینده به تهران بازگردد و تمرینات خود را همراه با سرخپوشان دنبال کند. این بازیکن از جمع ستاره‌های نسل طلایی پرسپولیس است و نقش موثری در رقم خوردن پنج قهرمانی پیاپی داشت. به همین علت، باشگاه به خواست کادرفنی اقدام به تمدیدقرارداد با شماره ۱۱ پرسپولیس کرد.

در همین راستا باشگاه پرسپولیس با انتشار ویدئویی از صحبت های کمال خبر تمدید او را اطلاع رسانی کرد. کامیابی نیا در این ویدئوی کوتاه گفت:

سلام به همه هواداران عزیز. خداراشکر شش سال خیلی خوب را کنار هم داشتیم. امروز وکیلم به باشگاه رفت و قراردادم را به مدت سه سال دیگر تمدید کرد. امیدوارم کنار هم روزهای خیلی خوبی داشته باشیم. جا دارد از مدیریت باشگاه آقای سمیعی و آقای ابراهیم شکوری تشکر کنم که زحمات خیلی زیادی را بابت قرارداد من کشیدند. مرسی


خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید