فریدون عباسی دوانی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: اهمیت وزارت ارتباطات بسیار اساسی است چرا که دنیای آینده دنیایی است که ارتباطات بسیار در آن وسیع تر است.

او با بیان اینکه ما به زیرساخت هایی در فضای مجازی برای دولت الکترونیک نیاز داریم چرا در اداره کشور و ارتباطات بین دستگاهی اهمیت ویژه ای دارد، افزود: هر کسی وزیر ارتباطات می شود، باید بتواند فضای کسب و کار مناسب را در فضای دیجیتال برای مردم ایجاد کند.

عباسی دوانی ادامه داد: اطلاع رسانی در فضای سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مورداهمیت است و باید در وزارت ارتباطات پشتیبانی شود.

او بیان کرد: آقای زارع پور وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در سمت هایی که فعل بوده است خصوصا در قوه قضائیه توانسته است به امور مربوطه مسلط باشد و از سخت افزار به درستی استفاده کند و همچنین نرم افزار را بر روی سخت افزار به کار بگیرد.

این نماینده مجلس درباره وزیر پیشنهادی وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم گفت: به نظر می رسد آقای زارع پور با توجه به دارا بودن زمینه های تخصصی، شور و نشاط جوانی بتواند حرکت پر شتاب تری را در این وزارت خانه ایجاد کند همچنین کار ها و سرمایه گذاری هایی که در سال های گذشته صورت گرفته است را توسعه دهد و در جهت رفاه حال مردم و در شأن جمهوری اسلامی است پیش ببرد.

انتهای پیام/3