با معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم، «سید حمید سجادی هزاوه» به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان معرفی شده تا در صورت اخذ رای اعتماد به عنوان چهارمین وزیر ورزش و جوانان راهی ساختمان سئول شود.

محمد علیپور رییس فدراسیون انجمن‌های ورزشی، درباره پیشنهاد حمید سجادی از سوی دولت سیزدهم برای حضور در وزارت ورزش و جوانان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: من شناخت طولانی مدت از سجادی دارم. از زمانی که به عنوان یک قهرمان ورزشی برای کشورمان در مسابقات بین المللی افتخارات زیادی را کسب می‌کردند تا این روزها که به عنوان گزینه پیشنهادی برای به دست گرفتن سکان وزرات ورزش و جوانان معرفی شدند. جامعه دوومیدانی بهتر می دانند که رکوردهایی که سجاد به ثبت رسانده هنوز هم تنها به نام اوست.

او ادامه داد: او تحصیل کرده ورزش است. سابقه اجرایی خوبی دارد. مدتها در پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی فعالیت داشت، سابقه خوبی در اداره امور باشگاه ها دارد. بنابراین از هر جهت کارنامه موفقی دارد. از دید جامعه ورزش که سجادی لایق و شایسته این پست است. امیدوارم که نمایندگان مجلس هم همکاری کنند و رای لازم را به او بدهند.

علیپور در پایان گفت: سجادی چون از خانواده ورزش است اگر بتواند رای اعتماد را هم بگیرد در روزهایی که زمان زیادی تا آغاز بازیهای آسیایی باقی نمانده می تواند به ورزش کمک شایانی کند. بارها شاهد بودیم افرادی صاحب این پشت شدند که هیچ شناختی از افراد نداشتند و فقط دو سال زمان برده که بتواند به افراد و شرایط حاکم به ورزش شناخت پیدا کند.