شهرخبر
ثبات نسبی در بازار طلا

توصیه به خریداران بیت کوین/حرکت محکم دلار، ثبات طلا

کدخبر: 435637
اقتصادنیوز : در روزی که گذشت طلا اندکی افزایش یافت اما بیت کوین دوباره به زیر ۵۰ هزار دلار بازگشت.

به گزارش اقتصادنیوز، قیمت طلا و نقره در معاملات روز سه شنبه تقویت شد. طلا دیروز به بالاترین سطح سه هفته و نقره به بالاترین سطح دو هفته رسید و گاوها اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردند. پس از ثبت سود خوب در روز دوشنبه ، بازار طلا دیروز تا حدی متوقف شد. گاوهای فلزات گرانبها این هفته با ایده های فزاینده ای تشویق می شوند که فدرال رزرو نمی تواند سیاست پولی خود را به همان اندازه که چند هفته پیش حساب کرده بودند، شروع کند. جهش بزرگ قیمت نفت خام این هفته نیز برای فلزات و کل بخش کالاهای خام مثبت است. قیمت هر اونس طلا در ماه اکتبر(مهر) آخرین بار با 1.40 دلار افزایش به 1.805.40 دلار رسید و نقره سپتامبر (شهریور) با 0.219 دلار صعود به 23.875 دلار رسید.

این هفته بازار توجه خود را به نشست سالانه فدرال رزرو که در جکسون هول، وایومینگ در روز پنج شنبه برگزار می شود، معطوف می کند. جروم پاول، رئیس فدرال رزرو قرار است جمعه به صورت مجازی صحبت کند. به دلیل گسترش نوع دلتا ویروس کرونا، این نشست کمی عقب افتاده است و امسال بخشی از آن مجازی خواهد شد. بسیاری از معامله گران و سرمایه گذاران اکنون فکر می کنند که فدرال رزرو به دلیل گسترش سریع نوع جدید کووید، در جلسه فدرال رزرو سیاست پولی ایالات متحده را کمتر مورد توجه قرار خواهد داد.

در بازار فارکس شاخص دلار آمریکا کمی محکم تر حرکت کرده و همچنان روند صعودی دارد. قیمت آتی نفت خام Nymex بالاتر رفت و در حدود 67.50 دلار در هر بشکه معامله شد. جهش شدید قیمت نفت خام این هفته نشان می دهد که بازار در پایین ترین سطح خود بیرون آمده است. در عین حال ، بازده اسکناس 10 ساله خزانه داری آمریکا در حال حاضر 1.28 درصد است.

gold (1)

بیت کوین زیر ۵۰ هزار تا

درروزی که گذشت بیت کوین دوباره به زیر ۵۰ هزار دلار رسید. دوشنبه بیت کوین توانسته بود برای نخستین بار در 4 ماه گذشته از مرز 50 هزار دلار عبور کند.

برخی کارشناسان اعلام می کردند باز هم، فضای بسیار خوبی برای حضور در بازار ارزهای دیجیتالی است، اما سرمایه گذاری نکنید فقط به این دلیل که 50،000 دلار را در سرتیتر خبر ها مشاهده می کنید. نقاط خود را انتخاب کنید و به برنامه بازی خود پایبند باشید.

coindesk-BTC-chart-2021-08-25