شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئال مادرید#اسپانیا

اولین پیشنهاد رئال مادرید برای خرید امباپه؛ ۱۶۰ میلیون یورو!


اولین پیشنهاد رئال مادرید برای خرید امباپه؛ 160 میلیون یورو!

طبق ادعای یک منبع خبری در اسپانیا باشگاه رئال مادرید با دریافت چراغ سبز از مهاجم فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن، اولین پیشنهاد رسمی خود برای خرید او را ارائه کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، برنامه چیرینگیتو در تلویزیون اسپانیا و نیز روزنامه آ اس مادرید، مدعی شدند که باشگاه رئال مادرید برای خرید کیلیان امباپه اولین پیشنهاد رسمی خود را به پاری‌سن‌ژرمن ارائه کرده که رقم آن 160 میلیون یورو است.

امباپه اخیراً از تمدید قراردادش با پاری‌سن‌ژرمن که رو به پایان است خودداری کرد و گفته می‌شود که پاریسی‌ها هم برای جلوگیری از ضرر مالی و از دست دادن او به عنوان بازیکن آزاد ناگزیر به فروشش رضایت داده‌اند.

این آشکارترین نشانه برای تمایل امباپه جهت خروج از پارک دو پرنس بوده است و باعث شده که رئال مادرید با ارائه اولین پیشنهادش از باشگاه فرانسوی اجازه مذاکره با امباپه را بگیرد.

کمتر از یک هفته دیگر به پایان بازار نقل و انتقالات فوتبال در اروپا باقی مانده است و در صورتی که رئال مادرید بتواند امباپه را با این پیشنهاد بخرد او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ باشگاه تبدیل کرده است.

در همین حال گفته می‌شود در صورت که امباپه از PSG‌ جدا شود، باشگاه فرانسوی برای پر کردن جای خالی او به سراغ کریستیانو رونالدو خواهد رفت.

انتهای پیام/