محمدرضا مامانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا با اشاره به شرایط این روزهای تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس در نقل و انتقالات روزهای خوبی را سپری می کند و مطمئن هستم در روزهای آینده خبرهای خوب دیگری هم در راه خواهد بود تا پرسپولیس با بهترین شرایط ممکن خود را برای حضور در ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا و متعاقب آن فصل آتی آماده کند.

او افزود: کادر فنی با دید باز و بر اساس نیازهای تیم نفرات جدیدی را گرفته و با مهره های شاخص خود تمدید کرده و از این نظر مشکل خاصی برای پرسپولیس وجود ندارد.

هافبک اسبق سرخ‌ها درخصوص جدایی بازیکنی مثل احمد نورالهی و حساسیتی که به این دلیل در بین هواداران ایجاد شده است، تاکید کرد: احمد جزو بهترین های پرسپولیس بود و تاثیر غیرقابل انکاری را در موفقیت های این تیم داشت. روزی که به پرسپولیس آمد کسی او را نمی شناخت ولی او نشان داد بازیکن خوب و توانمندی است و توانست تبدیل به سرمایه ای برای پرسپولیس شود. در این سال ها ستاره ها زیادی از پرسپولیس جدا شدند اما در روند خوب و قهرمانی های متوالی این تیم خللی وارد نشد و در هر فصل نفرات خوبی جانشین ستاره های جدا شده شدند و بالندگی تیم ادامه پیدا کرد چرا که پرسپولیس شخصیت قهرمانی و موفقیت را دارد و این جدایی ها به آن ضربه نمی زند.

مامانی با تقدیر از حرکت امیری و توافق دوباره‌اش با پرسپولیس به خبرنگار برنا گفت: حرکت وحید واقعا جوانمردانه بود و خیلی زود و بدون چون و چرا قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و بقیه نفرات هم پس از او یکی پس از دیگری قراردادشان را تمدید کردند. این حرکت امیری باعث شد سطح توقع بقیه پایین آمده و خیلی زود با پرسپولیس به توافق دوباره دست پیدا کند. وحید که بهترین بازیکن فوتبال ما از نظر فنی است، نشان داد از نظر اخلاقی و معرفتی هم بهترین است.

هافبک سال‌های گذشته پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: با تمدید بازیکنان شاخص فصل قبل و جذب بازیکنان مورد نیاز یحیی گل محمدی، در صورتی که جدایی شهریار مغانلو قطعی شود، با جذب یک مهاجم نوک پرسپولیس با ایده آل ترین شرایط ممکن می تواند کار خود را در آسیا ادامه دهد و ان شا اله امسال با قهرمانی در آسیا آماده ششمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر شود. 4