شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#والیبال#ایتالیا#آلمان#برزیل#نوجوانان

والیبال قهرمانی نوجوانان جهان| برد آسان ایتالیا مقابل برزیل و شکست کوبا برابر آلمان


والیبال قهرمانی نوجوانان جهان| برد آسان ایتالیا مقابل برزیل و شکست کوبا برابر آلمان

رقابت‌های والیبال قهرمانی نوجوانان جهان با پیروزی تیم‌های ایتالیا و آلمان پیگیری شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سالن فدراسیون والیبال در اولین روز از هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان از ساعت 16 میزبان دیدار تیم‌های آلمان و کوبا از گروه D بود. در این دیدار تیم آلمان در سه ست متوالی و با نتایج 25 بر 19، 25 بر 19 و 25 بر 18 پیروز شد.

همچنین سومین مسابقه روز اول مسابقات در سالن 12 هزاری نفری آزادی با پیروزی 3 بر صفر ایتالیا مقابل برزیل در گروه A به پایان رسید.

دو تیم درحالی به مصاف هم رفتند که کارنامه پرباری از مدال‌های رنگارنگ دارند. ایتالیا به عنوان قهرمان رقابت‌های 2019 و دارنده یک طلا (1997)، یک نقره (1995) و یک برنز (2005) برای دفاع از عنوان قهرمانی خود به میدان آمده بود.

برزیل نیز با 6 مدال طلا و یک نایب قهرمانی در صدر افتخارآفرینان این رقابت‌ها قرار دارد. با این حال شاگردان نوجوان فابیانو ریبری سرمربی تیم برزیل در اولین تقابل حرفی برای گفتن مقابل مدافع عنوان قهرمانی نداشتند تا ایتالیا در سه ست متوالی و با امتیازهای (27 بر 25)، (25 بر 21) و (25 بر 21) تیم پرافتخار برزیل را شکست دهد.

هفدهمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان (زیر 19 سال)  از 2 تا 11 شهریور به میزبانی ایران (تهران) و در دو سالن دوازده هزار نفری آزادی و سالن فدراسیون والیبال برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/