شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#مجلس#نماینده مردم#وزیر پیشنهادی

حسینی در صحن مجلس:

وزیر آتی کشور در انتخاب استانداران به صلاحیت آنان توجه کند

وزیر آتی کشور در انتخاب استانداران به صلاحیت آنان توجه کند

نماینده مردم خدابنده در مجلس گفت: وزیر پیشنهادی کشور در صورت کسب رأی اعتماد، برای انتخاب استانداران و فرمانداران به صلاحیت آنان توجه ویژه کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدالبرز حسینی نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی عصر امروز سه‌شنبه (۲ شهریور) پارلمان، در موافقت با وزیر پیشنهادی کشور اظهارداشت: از زمانی که احمد وحیدی برای تصدی وزارت کشور از سوی رئیس‌جمهور انتخاب شده است، تمام رسانه‌های معاند به ویژه رژیم صهیونیستی عصبانیت خود را از این موضوع مطرح کردند.

وی با بیان اینکه وزیر پیشنهادی کشور کارنامه بسیار درخشانی دارد، گفت: وی عضو هیئت عالی نظارت بر حُسن اجرای سیاست‌های کلی نظام و همچنین چهار سال وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بوده است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس تأکید کرد: سردار وحیدی برای توسعه امنیت کشور به صورت خاموش گام‌های مهمی را برداشته است و ناراحت و عصبانی شدن دشمنان و رژیم صهیونیستی از انتخاب وی برای تصدی وزارت کشور، مفهوم مهمی دارد که نباید به آن بی‌توجه باشیم.

حسینی با تأکید بر اینکه سردار وحیدی در حوزه‌های مختلف سابقه و تجربه کاری بسیار خوبی دارد، گفت: وزارت کشور بسیار عریض و طویل است، ما ۱۳۴۵ شهرداری و ۳۷ هزار دهیاری در کشور داریم و وحیدی می‌تواند این وزارتخانه را به خوبی اداره کند.

وی با تأکید بر اینکه گزینه پیشنهادی وزارت کشور یکی از ستون‌های کابینه است، ادامه داد: برنامه‌های گزینه پیشنهادی وزارت کشور با اسناد بالادستی، احکام برنامه و قوانین توسعه‌ای کشور منطبق است و وی توانمندی‌های علمی و پژوهشی بسیار زیادی دارد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس اظهارداشت: این روزها در استان‌ها لیست‌هایی درباره استانداران و فرمانداران آینده، پخش می‌شود که تقاضای بنده از وحیدی آن است که در انتخاب استانداران و فرمانداران به صلاحیت و انگیزه آنان برای توسعه کشور توجه جدی داشته باشد و با نگاه علمی آنان را انتخاب کند.