شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#نقل و انتقالات#شهباززاده

وضعیت بد پرسپولیس در نقل و انتقالات ؛ از رضا اسدی تا شهباززاده

پرسپولیس در مذاکره با اسدی در بن‌بست؛ شهباززاده منتفی، آبشک در انتظار

باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب یک مهاجم و یک هافبک در نقل و انتقالات است

مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی تاکنون به بن‌بست خورده است و پرسپولیسی‌ها امیدوارند شرایط در این زمینه تغییر کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مذاکره باشگاه پرسپولیس با رضا اسدی هافبک مدنظر یحیی گل‌محمدی در روزهای گذشته روند خوبی را دنبال می‌کرد و حتی طرفین به توافقات اولیه نیز دست یافته بودند، اما به یک‌باره و به دلیل اختلاف بر سر برخی مفاد قرارداد این مذاکرات بی‌نتیجه ماند.

اسدی و پرسپولیس تا حدود زیادی بر سر مدت و مبلغ قرارداد به توافق رسیده بودند، اما درخواست این بازیکن برای دریافت پیش پرداخت ۴۰ درصدی، با مخالفت مدیران باشگاه پرسپولیس مواجه شده و همین اتفاق فعلاً مذاکرات را به بن‌بست رسانده است. این امیدواری نزد پرسپولیسی‌ها وجود دارد که اسدی از خواسته خود برای دریافت پیش پرداخت عقب‌نشینی کند و این مذاکره به نتیجه برسد. گفته می‌شود باشگاه پرسپولیس پیش‌پرداختی به بازیکنان جدید خود نداشته است.

با توجه به وضعیت اسدی، مذاکره با آبشک نیز متوقف شده است. آبشک که روز شنبه با حضور در دفتر باشگاه پرسپولیس مذاکراتی با مدیران این باشگاه داشت، اولویت دوم سرخپوشان در پست هافبک دفاعی محسوب می‌شود و ادامه مذاکره با او بستگی به سرنوشت مذاکرات سرخپوشان با رضا اسدی دارد.

سجاد شهباززاده آقای گل فصل گذشته لیگ برتر نیز دیگر بازیکن مدنظر یحیی گل‌محمدی است که پرسپولیسی‌ها مذاکرات ابتدایی را با او انجام دادند اما این بازیکن با وجود توافقات اولیه، در چند روز گذشته به مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده نمی‌تواند با این تیم قرارداد امضا کند. تا این لحظه حضور شهباززاده در پرسپولیس منتفی است و گفته می‌شود شهباززاده به احتمال فراوان قرارداد خود با سپاهان را تمدید خواهد کرد.