به گزارش برنا، زهرا نعمتی عضو تیم ملی پاراتیروکمان و پرچمدار مراسم افتتاحیه پارالمپیک توکیو گفت: من مفتخر هستم که در رقابت های لندن اولین طلای تاریخی ورزش بانوان را گرفتم. در ریو تکرار این مدال بسیار لذت بخش بود. قطعا امسال هم همه تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه انجام می دهم.

وی افزود: دوست دارم مردم هم در جریان این موضوع باشند که کسب اولین مدال بسیار سخت است. حفظ این قهرمانی و تکرار دوم آن به مراتب سخت تر است. برای سومین بار می توانید تصور کنید که از لحاظ ذهنی و روانی چه فشاری بر من وارد شده است ولی من خیلی امیدوار هستم و همه تلاش خود را به کار می گیرم. از همه مردم می خواهم که هم برای من و هم برای سایر ورزشکاران و هم تیمی هایم دعا کنند چرا که شرایط سختی است.

پرچمدار کاروان پارالمپیک توکیو با اشاره به کمیسیون IOC  ورزشکاران اظهار کرد: این کمیسیون هر 4 سال یک بار شش نفر را به عضویت می پذیرد. اعضای منتخب در کمیسیون صدای ورزشکاران در جنبش المپیک خواهند بود و این یک اتفاق و یک امتیاز برای ایران عزیز ما خواهد بود. امید دارم که این اتفاق رخ دهد. کاروان ایران هم بسیار به من لطف داشتند و با آرای خود مشارکت بالایی را رقم زدند.

گفتنی است رقابت های پارالمپیک 2020 توکیو به صورت زنده و مستقیم از برنامه «به سوی افتخار» رادیو ورزش موج اف ام ردیف 92 مگاهرتز پخش خواهد شد.