شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#اراک

منصوریان: با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم قرارداد بستم، نه رئیس کارخانه/ کارمند مدیرعامل و سهامداران نیستم


منصوریان: با مدیرعامل باشگاه آلومینیوم قرارداد بستم، نه رئیس کارخانه/ کارمند مدیرعامل و سهامداران نیستم

سرمربی آلومینیوم اراک گفت که قرارداد او با مدیرعامل این باشگاه بوده، نه کارخانه آلومینیوم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شب گذشته (دوشنبه) پس از کش و قوس فراوان، سرانجام علیرضا منصوریان پس از توافق با سعید عباسی، قراردادش را با آلومینیوم اراک تمدید کرد تا کماکان در فصل جاری، هدایت این تیم اراکی را بر عهده داشته باشد. با این حال این خبر از صفحه آلومینیوم حذف و اخباری درخصوص برکناری این مربی به دستور مدیرعامل کارخانه آلومینیوم منتشر شده که هنوز رسمی نشده است.

منصوریان در مورد شایعات پیرامون برکناری‌ زودهنگامش گفت: من هم مانند شما اخباری درخصوص برکناری‌ام توسط رئیس کارخانه آلومینیوم شنیده‌ام، اما وقتی پنج ماه قبل به اراک رفتم، نه با رئیس کارخانه قرارداد بستم و نه با سهامداران. بنده با مدیرعامل به نمایندگی از باشگاه آلومینیوم قرارداد بستم. شب گذشته به اراک رفتم و پس از تأیید کمیته فنی، قرارداد دو ساله با مدیرعامل باشگاه امضا کردم. 

وی عنوان کرد: در حال حاضر با باشگاه آلومینیوم اراک دو سال قرارداد دارم و کارمند مدیرعامل کارخانه و سهامدار نیستم. آقایان می‌توانند هر نظری در مورد من بدهند و من هم می‌توانم هر حرفی در موردشان بزنم، اما این را بدانید من از همان روز اول با باشگاه قرارداد داشتم و حالا هم دارم.

انتهای پیام/