شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#سجاد شهباززاده

لیست خروجی و ورودی یحیی چگونه است ؟ از سجاد شهباززاده تا مسعود ریگی

خروجی های پرسپولیس منتظر جذب گزینه‌های مدنظر یحیی گل محمدی

رضا اسدی خرید جدید پرسپولیس ؛ خبر خوب گل محمدی در تمرین سرخ ها

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای اعلام لیست مازاد تیم منتظر جذب بازیکنان از سوی باشگاه در نقل و انتقالات تابستانی است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نقل و انتقالات تابستانی باشگاه پرسپولیس در حالی جریان دارد که سرخپوشان به دلیل عدم پرداخت مطالبات گابریل کالدرون تنها تا ۱۷ شهریور فرصت جذ بازیکنان مد نظر یحیی گل محمدی را دارند.

با این حال جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با وجود جدایی احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو تنها توانسته است علیرضا ابراهیمی و رضا دهقانی را جذب کند.

تأخیر در روند پروژه جذب تابستانی پرسپولیس از سوی مدیرعامل باشگاه باعث ورود یحیی گل محمدی شد تا سرمربی سرخ‌ها بتواند آنها را راضی به پوشیدن پیراهن قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر کند.

از سوی دیگر بازیکنانی نظیر امیر روستایی و سعید حسین پور که فصل قبل به طور قرضی در تیم‌های دیگر بازی می‌کردند منتظر تعیین تکلیف وضعیت خود از سوی باشگاه هستند تا در صورت عدم نیاز یحیی در تیم‌های دیگر فوتبال خود را ادامه دهند.

همچنین شرایط بازیکنانی نظیر مهدی مهدی‌خانی و علی شجاعی که در فصل گذشته کمترین حضور را در بازی‌های پرسپولیس داشتند نامشخص است.

سرمربی پرسپولیس برای اینکه درباره ماندن یا رفتن این بازیکنان تصمیم نهایی را بگیرد منتظر جذب گزینه‌های مدنظرش است. گل محمدی با توجه به جدایی سه بازیکن تأثیر گذار خواستار جذب قطعی چهار بازیکن شده است.

علی نعمتی، سجاد شهباززاده، مسعود ریگی و چند بازیکن دیگر همچنان مورد مذاکره مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای عقد قرارداد با سرخپوشان هستند.