شهر خبر

حمایت ۸۰ شاعر و نویسنده از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی


حمایت 80 شاعر و نویسنده از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

جمعی از شاعران و نویسندگان با صدور بیانیه‌ای از انتخاب محمدمهدی اسماعیلی برای تصدی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت کردند.

به گزارش خبرگزای تسنیم، 80 شاعر و نویسنده کشورمان در بیانیه‌ای، حمایت خود را از انتخاب محمد مهدی اسماعیلی، وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعلام‌کردند. متن بیانیه و اسامی بدین شرح است:

باسمه تعالی

42 سال از انقلاب شکوهمند اسلامی که خاستگاهش فرهنگی بود، گذشت، اما همچنان جدی‌ترین گلایه امام انقلاب از اوضاع آشفته فرهنگی پابرجاست. وزرای فرهنگ یکی پس از دیگری این سکان فرهنگساز را دردست گرفتند، اما گاه سرانجام مدیریت، ضد فرهنگ شد. 

اکنون که مردم رنج کشیده پس از آزمون‌ها و خسارت‌های فراوان به دولتی آگاه، خدمتگزار و انقلابی رسیده‌اند، وقت آن است برای تحقق شعارهای فرهنگی و اصیل انقلاب. در حد توان، دولت را یاری کنیم. 

گام اول، کمک به انتخاب مقتدرانه سکاندار فرهنگ است. از آن رو که دکتر محمدمهدی اسماعیلی، گزینه پیشنهای دولت برای پست خطیر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، نیرویی کارآمد، متعهد، انقلابى و با سوابق درخشان در حوزه فرهنگ است، ما شاعران، نویسندگان و هنرمندان حمایتمان را از ایشان اعلام مى‌نماییم.

امید آن داریم با حضور جهادی، اندیشمندانه و انقلابی ایشان تحولات قابل توجهی در حوزه فرهنگ و هنر کشور اسلامی ایجاد شود.

انتهای پیام/