شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بانک مرکزی#دولت#مجلس

زاهدی در گفتگو با مهر:

رئیس آینده بانک مرکزی باید با تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد

رئیس آینده بانک مرکزی باید با تیم اقتصادی دولت هماهنگ باشد

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخاب رئیس کل بانک مرکزی بسیار مهم است و وی باید فردی باشد که بتواند با تیم اقتصادی دولت هماهنگی‌های لازم را داشته باشد.

محمدمهدی زاهدی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه نگاه کلی مجلس به کابینه پیشنهادی رئیس جمهور مثبت است، اظهار داشت: البته ممکن است هر نماینده‌ای نسبت به وزرای پیشنهادی دولت نقطه نظر موافق یا مخالف داشته باشد اما نظر کلی مجلس نسبت به آنان مطلوب است.

وی بیان کرد: مجلس شورای اسلامی معتقد است که باید هر چه سریعتر هیئت وزیران تشکیل شود. البته کابینه با دو سوم وزرا هم تشکیل می‌شود اما در شرایط فعلی لازم است که هیئت وزیران به سرعت و به صورت حداکثری کار خود را آغاز کند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم مطالبات بسیار زیادی دارند و فشار معیشتی روی اقشار ضعیف جامعه بسیار زیاد است. بر این اساس، دولت جدید باید هر چه سریعتر کار خود را جهت رفع مشکلات اقتصادی مردم آغاز کند.

زاهدی ادامه داد: همچنین بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است و باید هرچه سریعتر از طریق واکسیناسیون یا دیگر تمهیدات بهداشتی این شرایط وخیم کنترل شود. البته لازم است که دولت و مجلس برای رفع این معضل هم با یکدیگر هماهنگی کامل داشته باشند.

وی با تأکید بر ضرورت هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت، گفت: طبق گفته رئیس جمهور قرار است معاون اول وی مسئول هماهنگی بین تیم اقتصادی دولت باشد که امیدواریم اعضا با یکدیگر کاملا هماهنگی داشته باشند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این میان انتخاب رئیس کل بانک مرکزی هم بسیار مهم است و رئیس کل بانک مرکزی باید فردی باشد که بتواند با تیم اقتصادی دولت هماهنگی‌های لازم را داشته باشد.