رسول فرخی میکال، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آقای حجت الله عبدالملکی یکی از نیروهای جوان، انقلابی، با دانش و دارای تفکر جهادی است همچنین او به واسطه فعالیت در حوزه اشتغال کمیته امداد، آشنایی کاملی با حوزه کاری این وزارتخانه دارد.

او افزود: بدون شک او یکی از گزینه‌های موفق کابینه خواهد بود لذا امیدوارم رای اعتماد نمایندگان مجلس را بگیرد.

فرخی میکال با بیان اینکه امیدوارم او در حوزه‌های متعدد وزارت کار موفق باشد، تصریح کرد: امیدوار هستیم که او بتواند بخش اقتصاد و تعاون را که متاسفانه نزدیک به تعطیلی است را احیا کند همچنین در حوزه کار و اشتغال نیز برای جوانان جامعه مفید باشد و چرخ اشتغال را به حرکت دربیاورد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انشالله او بتواند با درآمدزایی در حوزه رفاه نیز به خوبی عمل کند و در زمینه تامین اجتماعی خصوصا صندوق‌های بازنشستگی و همسان سازی حقوق بازنشستگان اقدامات خوب و مفیدی در جهت رسیدگی به این عزیزان انجام دهد.

گفتنی است حجت الله عبدالملکی متولد سال 1360 شهرری و دانش آموخته دکترای اقتصاد از دانشگاه اصفهان، اقتصاددان و عضو هیات علمی دانشگاه است. او عضو هیات امنای کمیته امداد امام خمینی (ره) با حکم مقام معظم رهبری، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد، رئیس کارگروه انتشار اوراق قرض الحسنه کمیته امداد امام خمینی(ره)، عضو هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی روستائیان و عشایر است.

//انتهای پیام: 3