محمد گل محمدی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون‌های مجمع جوانان استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار برنا گفت: حوزه جوانان مختص به وزارت ورزش و جوانان نیست و وزیر ورزش و جوانان باید بداند که هماهنگی همه وزارتخانه ها یکی از مشکلات اساسی وزارت خانه هاست.

او با بیان اینکه حوزه جوانان دارای خلا های بزرگی است چرا که هویت بخشی به جوانان در آن اتفاق نیوفتاده است، افزود: سمن ها به عنوان فعالین اجتماعی و بازوهای محرکه وزارت ورزش و جوانان هنوز به جایگاه واقعی خود که شایسته است نرسیده و رسیدن به جایگاه واقعی سمن های جوانان جز اولویت هاست.

گل محمدی ادامه داد: ساماندهی حوزه جوانان در حد شعار باقی مانده است و هیچ کار عملیاتی در جلسات ستاد ساماندهی جوانان رخ نداد.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون های مجمع جوانان استان تهران گفت: وزارت ورزش و جوانان به عنوان متولی اصلی حوزه جوانان باید دغدغه اصلیش رفع مشکلات جوانان از جمله اشتغال، مسکن و... باشد که در این زمینه نیز شاهد خلا های زیادی هستیم و درصد کمی از اهداف محقق شده است.

او با اشاره به اینکه با توجه به سوابق کاری آقای سجادی، این احتمال وجود دارد ایشان بتواند از پس حوزه جوانان برآید و دغدغه های این حوزه را دنبال کند، گفت: آن چیزی که می تواند به آقای سجادی کمک کند این است که معاونت جوانان به عنوان یک معاونت مستقل ذیل وزارت ورزش و جوانان باشد همچنین طرح تفکیک هنوز اتفاق نیفتاده است.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون های مجمع جوانان استان تهران گفت: انتظار می رود آقای سجادی حوزه جوانان را از سطح معاونت خارج کند و به عنوان یک سازمان ذیل وزارت ورزش و جوانان تعریف شود تا بتوان بهتر مشکلات حوزه جوانان را حل کرد.

انتهای پیام/3