شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران

اتفاق تلخ در تهران / پسر دیوانه با ضربات چکش پدرش را کشت!

پسر ۲۷ ساله تهرانی در صحنه ای تلخ پدرش را با ضربات چکش به قتل رساند. پلیس با حضور در صحنه جرم پسر جوان را دستگیر کرد.

اتفاق تلخ در تهران / پسر دیوانه با ضربات چکش پدرش را کشت!

قتل پدر به دست پسر در شهرری رقم خورد. پسر جوان با چکش دست به قتل پدرش زد. پلیس با حضور در صحنه قتل با پسر جوان روبرو شد و مشخص شد پسر جوان که مشکل روحی و روانی دارد با چکش دست به قتل پدرش زده است. پسر جوان در صحنه قتل دستگیر شد.

 به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، ساعت ۶ عصر یکشنبه ۳۱ تیرماه سال جاری زنی در شهرری با تماس با پلیس ۱۱۰ از قتل فجیع همسرش به دست پسرشان خبر داد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری ۱۶۷ دولت آباد برای بررسی موضوع پای در صحنه جرم گذاشتند و با جسد مرد ۶۹ ساله که روی کاناپه افتاده بود روبرو شدند.

همین کافی بود تا قتل فجیع پدر به دست پسر به کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران مخابره شود و خیلی زود ماموران برای تحقیقات همراه بازپرس ویژه قتل از دادسرای امورجنایی شهرری در صحنه جرم حضور پیدا کردند.

قتل پدر با ضربات چکش

کارآگاهان با حضور در صحنه جرم مشاهده کردند پسر جوانی در گوشه خانه روی زمین نشسته و پدر خانواده که از ناحیه سر هدف ضربات چکش قرار گرفته بود غرق خون روی کاناپه افتاده بود.

بررسی ها نشان از آن داشت که پسر ۲۷ ساله که مشکل روحی و روانی دارد با چکش به جان پدرش افتاده و با ضربات محکم چکش به سر که باعث تخریب مغز شده بود دست به قتل پدرش زده است.

مادر خانواده که در صحنه جرم حضور داشت گفت: پسرم مشکل شدید روحی و روانی دارد و با ما زندگی می کند، ظهر بود که من به اتاق رفتم و همسرم نیز روی کاناپه خوابیده بود که ناگهان صدای فریاد شنیدم و وقتی از اتاق بیرون آمدم مشاهده کردم که پسرم با چکش به جان پدرش افتاده است اما دیگر دیر شده بود و نتوانستم همسرم را نجات دهم.

وی افزود: پسرم با پدرش هیچ اختلافی نداشت و فقط پسرم مشکل روحی و روانی شدیدی دارد و نمی دانم چه اتفاقی افتاده که پسرم دست به این قتل فجیع زده است.

بنا بر این گزارش، عامل جنایت به دستور بازپرس پرونده برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.