شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#بورس#آبان

پیش‌بینی بورس برای فردا ۲ شهریور ۱۴۰۰ / گروه‌های کم ریسک بازار کدامند؟

یک کارشناس بازار سهام درباره روند شاخص کل بورس گفت: شاخص در مهر یا آبان به نظر می‌رسد به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد برسد.

پیش‌بینی بورس برای فردا ۲ شهریور ۱۴۰۰ / گروه‌های کم ریسک بازار کدامند؟

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌نیوز، امروز شاخص کل بورس در نیمه اول معاملات با اصلاح رو به رشد شاخص افت اندکی را ثبت کرد. با وجود روندی اصلاحی در بازار اما بیشتر گروه‌ها متعادل بودند و روند خوبی را ثبت کردند. در نهایت امروز شاخص کل در محدوده یک میلیون و ۵۱۵ هزار واحد قرار گرفت.

درباره روند شاخص کل بورس دانش کاظمی، کارشناس بازار سهام می‌گوید: شاخص در مهر یا آبان به نظر می‌رسد به یک میلیون و ۸۰۰ هزار واحد برسد. اگر به این محدوده دست پیدا کند تا پایان سال شاخص دو میلیون واحدی را هم خواهیم دید.

کاظمی درباره سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی گفت: پیشنهاد من همیشه برای سرمایه‌‎گذاری بازار سهام است. اما به شرط آنکه افراد به دور از هیجان باشند و تامل و تحمل را چاشنی معاملات خود کنند. به طور کلی پیشنهاد می‌کنم افراد سبدی از دارایی‌ها داشته باشند و اگر از ابزارهای غیر مستقیم بازار می‌خواهند استفاده کنند، صندوق‌های سرمایه‌گذاری(سهامی و ثابت) گزینه‌های خوبی برای ورود به بازار سهام هستند.

این کارشناس بازار درباره برخی از گروه‌های کم ریسک بازار هم گفت: گروه‌های ارتباطاتی و مخابراتی از جو کلی بازار در این ماه‌ها دور و جدا ماندند؛ شاید بتوان انتظار داشت این دو گروه رشد و بازدهی داشته باشند. وی در این باره افزود:با توجه به نرخ ارز در کشور، شرکت‌های صادرات محور می‌توانند اقبال بیشتری را در بازار داشته باشند.