شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#استقلال#ایران#هواداران استقلال#الاهلی

داد و فریاد عجیب هواداران استقلال و جنجال مقابل ساختمان باشگاه/ اگر به الهلال باختید دیگر به ایران برنگردید

برخلاف حریف عربستانی، استقلال اصلاً روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. مهدی قایدی به شباب الاهلی رفت و همین مسئله برای گروهی از هواداران کافی بود تا بار دیگر عصبانی شده و مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع‌کنند.

هواداران استقلال
خبرورزشی -

هواداران استقلال روزهای سختی را سپری می‌کنند  چون شمارش معکوس برای رویارویی تیم محبوبشان مقابل الهلال آغاز شده و به وضوح شاهد آن هستند که برخلاف حریف عربستانی، استقلال اصلاً روزهای خوبی را سپری نمی‌کند. مهدی قایدی رفت و همین مسئله برای گروهی از هواداران کافی بود تا بار دیگر عصبانی شده و مقابل ساختمان باشگاه استقلال تجمع‌کنند. رفتاری که البته برای کارمندان باشگاه طی چند سال اخیر تا حد زیادی عادی شده است و بدون شک انتقادات تند از کادر مدیریتی و حتی مربیان هم باعث نخواهد شد تا ملی‌پوش استقلال دوباره به جمع آبی‌پوشان پایتخت بازگشت و این تیم را در ادامة رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا همراهی کند. پیرامون تجمعات اعتراضی هواداران استقلال  بابت جدایی مهدی قایدی بدون شک همه شما عزیزان تصاویر و گزارش‌های فراوانی ملاحظه کرده‌اید ولی ظهر امروز در لابه‌لای این اعتراضات اتفاقات عجیبی هم رخ داد که در زیر می خوانید:

*گروهی از هواداران استقلال که به شدت از وضعیت ایجاد شده برای این تیم شاکی بودند، کادر فنی و مدیریتی باشگاه را خطاب قرار داده و با صدای بلند می‌گفتند: "جام حذفی از دست رفت اما گفتیم عیبی نداره. محمد نادری جدا شد ولی باز هم حرفی نزدیم. با نخریدن بازیکنان بزرگ کنار آمدیم ولی ماجرای مهدی قایدی را دیگر نمی‌توانیم تحمل کنیم. بازی با الهلال پیش روی ماست و وضع استقلال به جای اینکه بهتر شود، روزبه‌روز خراب‌تر می‌شود.

*کاسه صبر ما لبریز شده. کاری نداریم که شما در داخل ساختمان باشگاه چه تصمیماتی می‌گیرید ولی اگر استقلال به الهلال باخت و از لیگ قهرمانان آسیا حذف شد، همان امارات بمانید و دیگر برنگردید چون دلمان نمی‌خواهد آنهایی که باعث این شکست شدند را مجدداً در داخل باشگاه ببینیم.

*یکی از همین هواداران با صدای بغض‌آلود می‌گفت: همه دلخوشی ما همین استقلال است که چنین بلایی بر سرش آورده‌اند. واقعاً اگر به الهلال ببازیم، قضیه به خاطر قدرت تیم حریف نبود بلکه به خاطر اشتباهات خودمان است.

*خسته شده‌ایم از بس استقلال نتیجه نگرفته و آقایان در رسانه‌ها توجیهات الکی به خورد ما داده‌اند. این بار اگر ببازیم هیچ بهانه‌ای را قبول نمی‌کنیم.