شهر خبر

نوروزی در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

«ساداتی‌نژاد» دارای تخصص و تعهد است/ حمایت تشکل‌های کشاورزی از او

«ساداتی‌نژاد» دارای تخصص و تعهد است/ حمایت تشکل‌های کشاورزی از او

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد در سراسر کشور موافق حضور ساداتی نژاد در این وزارتخانه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، رحمت الله نوروزی در جلسه علنی عصر امروز مجلس شورای اسلامی در موافقت با گزینه پیشنهادی وزارت جهاد کشاورزی اظهارداشت: همه تشکل های بخش کشاورزی و بدنه وزارت جهاد در سراسر کشور از انتخاب هوشمندانه ساداتی نژاد جهت تصدی وزارتخانه مذکور خرسند هستند.

وی بیان کرد: علت این مسئله آن است که ساداتی نژاد تخصص و تعهد لازم را دارد و همه ما شاهد اهتمام جدی وی برای تصویب قانونی پیرامون ضرورت قیمت گذاری محصولات کشاورزی در شورای قیمت گذاری بودیم.

عضو کمیسیون کشاورزی مجلس تصریح کرد: ساداتی نژاد در این مدت که رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس بود کاملا نشان داد که اهل خرد جمعی است و همواره جلسات مکرری را با اعضای کمیسیون برگزار می کرد و نقطه نظرات نمایندگان و وزارتخانه های مختلف را درباره طرح ها و لوایح اتخاذ می کرد.

نوروزی ادامه داد: یکی از مسائلی که ساداتی نژاد در جریان بررسی بودجه ۱۴۰۰ پیگیری کرد آن بود که اعتباراتی برای تأمین کود شیمیایی کشاورزان در نظر گرفته شد، این در حالی است که تخصیص اعتبار برای تأمین کود شیمیایی در بودجه سال ۹۹ حذف شده بود.

وی گفت: نگاه ساداتی نژاد استفاده از جوانان و متخصصان است که از طریق آنان بتواند مشکلات حوزه کشاورزی کشور را حل و فصل کند.

نماینده مردم علی آباد کتول در مجلس یادآور شد: همه ما کاملا به یاد داریم که پیش از عید نوروز کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی جلسات زیادی را برای مدیریت وضعیت مرغ و تخم مرغ برگزار کرد و کمیسیون کشاورزی مجلس با ریاست ساداتی نژاد توانست یکی از فعال ترین و پویاترین کمیسیون های مجلس شود.

نوروزی تأکید کرد: ساداتی نژاد تمام وقت خود را در کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی و جهت بررسی طرح ها و لوایح گذاشت و همواره به دنبال دفاع از حقوق کشاورزان، دامداران، مرغداران و دیگر افرادی است که در بخش کشاورزی و دامداری کشور فعالیت می کنند.

وی گفت: او در سال گذشته جلسات متعددی را با وزرای جهاد کشاورزی و صمت برای رفع مشکلات موجود در کشور را داشت، چرا که دغدغه حمایت از دامداران، منابع طبیعی، کشاورزی و... را دارد.