شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#عراق#نخست وزیر

از سوی مصطفی الکاظمی اعلام شد؛

آغاز عملیات امنیتی درمنطقه«الطارمیه»/ لزوم هوشیاری شهروندان عراق

آغاز عملیات امنیتی درمنطقه«الطارمیه»/ لزوم هوشیاری شهروندان عراق

نخست وزیر عراق در جریان بازدید از مقر فرماندهی نظامی در الطارمیه، آغاز عملیات امنیتی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، مصطفی الکاظمی نخست وزیر عراق در جریان بازدید از مقر فرماندهی نظامی در الطارمیه و نشست با فرماندهان امنیتی این کشور، آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه را اعلام کرد. این عملیات با همکاری اهالی منطقه الطارمیه و برای نابودی بقایای گروه‌های تروریستی در این منطقه صورت می‌گیرد.

مصطفی الکاظمی ضمن اعلام آغاز عملیات امنیتی در الطارمیه افزود: ما باید نسبت به نظرات افراطی هوشیار باشیم، نظرات و خواسته‌هایی که به دنبال ایجاد شکاف اجتماعی میان ملت عراق و برانگیختن فتنه طایفه‌ای هستند. این نظرات از سوی همه مردود است. عراقی‌ها ثابت کرده اند که در برابر خطابه‌های مغرضانه و گمراه کننده چند پاره نخواهند شد.

وی خاطرنشان کرد: عراق در حال حاضر شرایط واقعاً حساسی را طی می‌کند و ما توانستیم بر شماری از چالش‌های داخلی و خارجی فرا روی عراق غلبه کنیم. دو ماه دیگر تا زمان برگزاری انتخابات زودهنگام باقی مانده است، انتخاباتی که منجر به تشکیل دولت جدید خواهد شد.

مصطفی الکاظمی افزود: ما برای تأسیس دولتی قدرتمند و موفق همراه با نهادهای پویا و فعال تلاش می‌کنیم و این جز با مشارکت و آگاهی و هوشیاری شهروندان عراقی محقق نخواهد شد. عراقی‌ها در برابر یک نقطه عطف تاریخی بزرگ قرار دارند و همه باید برای تحقق منافع ملی و عبور از مرحله سخت کنونی با یکدیگر همکاری کنند.