شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#رئیس جمهور

رئیس دفتر رئیس جمهور: تلاش‌های علمی محمدرضا حکیمی همواره الهام‌بخش خواهد ماند

رئیس دفتر رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت فقیه وارسته، اندیشمند و اسلام پژوه فرهیخته مرحوم محمد رضا حکیمی، اظهار داشت: بی‌شک تلاش‌های علمی و باقیات صالحات معرفتی این استاد بزرگ، منبع ارزشمندی برای جوانان و دانش‌پژوهان این مرز و بوم بوده و همواره الهام‌بخش خواهد ماند.
خبرگزاری میزان - «غلامحسین اسماعیلی» در پیامی با تسلیت درگذشت فقیه وارسته، اندیشمند و اسلام پژوه فرهیخته مرحوم محمد رضا حکیمی، اظهار داشت: بی‌شک تلاش‌های علمی و باقیات صالحات معرفتی این استاد بزرگ، منبع ارزشمندی برای جوانان و دانش‌پژوهان این مرز و بوم بوده و همواره الهام‌بخش خواهد ماند.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت اندیشمند و اسلام‌پژوه فرهیخته، جناب آقای محمدرضا حکیمی موجب تأسف و تأثر عمیق شد.

این فقیه وارسته و توانمند در کمال زهد و تقوا و با روحیه عدالت‌خواهانه، زندگی خود را در مسیر خدمت به اسلام و ترویج معارف دینی سپری نمود و با تألیف و نشر آثار وزین فراوان، چراغی روشن در راه فهم عمیق اندیشه‌های نوین دینی و درک معارف مکتب متعالی تشیع برافروخت.

بی‌شک تلاش‌های علمی و باقیات صالحات معرفتی این استاد بزرگ، منبع ارزشمندی برای جوانان و دانش‌پژوهان این مرز و بوم بوده و همواره الهام‌بخش خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه را به همه دوستداران، علاقمندان و خانواده بزرگوار حکیمی تسلیت عرض می‌کنم و از درگاه خداوند رحمان برای روح پرفتوح ایشان علو درجات و همجواری با ائمه اطهار (ع) و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسئلت دارم.

 
انتهای پیام/