شهر خبر

سیمئونه: به الچه اجازه خلق موقعیت زیادی ندادیم/ هواداران یار دوازدهم ما هستند


سیمئونه: به الچه اجازه خلق موقعیت زیادی ندادیم/ هواداران یار دوازدهم ما هستند

سرمربی تیم فوتبال اتلتیکومادرید پس از برتری تیمش مقابل الچه از بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیه‌گو سیمئونه که شاگردانش شب گذشته (یکشنبه) در هفته دوم لالیگای اسپانیا با برتری یک بر صفر خانگی مقابل الچه به دومین برد متوالی خود دست یافتند، پس از این بازی درباره حضور 25 هزار هوادار در ورزشگاه واندا متروپولیتانو برای تماشای این بازی گفت: ما به هواداران نیاز داریم. در حدود یک سال و نیم بود که آنها را در ورزشگاه کنارمان نداشتیم. این فوق‌العاده بود که پیش از آغاز بازی جام قهرمانی‌ فصل گذشته‌مان را به آنها نشان دادیم. این فوق‌العاده است که دوباره می‌توانیم با حضور هواداران‌مان در ورزشگاه خود بازی کنیم. آنها همانند یار دوازدهم ما هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: آماده‌سازی تیم‌ها برای تمامی مربیان در این شرایط کار آسانی نبوده است چون بیشتر بازیکنان در اردوهای تیم‌های ملی خود بودند. ما در این بازی هم نتوانستیم کار الچه را زودتر تمام کنیم، اما اجازه خلق موقعیت‌های زیادی را هم به آنها ندادیم.

سرمربی آرژانتینی اتلیتکومادرید همچنین با اشاره به اینکه تمایل به جذب یک مهاجم دیگر پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری دارد، خاطرنشان کرد: ما وقتی تیم را برای مسابقات آماده می‌کنیم، سعی‌مان این است تا در هر پست دو بازیکن داشته باشیم. اگر موفق به این کار نشویم، باید مثل همیشه راه‌حلی برایش پیدا کنیم.

انتهای پیام/