شهر خبر

مهدی قایدی دوباره در یک قدمی شباب الاهلی ؛ خبر بد برای هواداران استقلال + سند

منبر الإمارات مدعی شد :مهدی قایدی با شباب الاهلی به توافق نهایی رسیده

بر خلاف خبرهای چند روز اخیر، بر اساس ادعای یک رسانه اماراتی، مهدی قایدی مهاجم باشگاه استقلال با شباب الاهلی به توافق رسیده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که به نظر می‌رسید بعد از اختلاف مالی مهدی قایدی و مدیران باشگاه اماراتی با احمد مددی درباره رقم رضایتنامه مهدی قایدی، حضور این بازیکن در شباب الاهلی منتفی شده و حتی فرهاد مجیدی این موضوع را به خبرنگاران اعلام کرد اما مصاحبه دیروز پرویز مظلومی به عنوان عضو هیات مدیره استقلال نشان داد که پرونده این موضوع هنوز بسته نشده است.

مظلومی به روزنامه فرهیختگان گفته بود:

در وهله اول ما اعضای هیات مدیره و خود مجیدی دوست داریم تا قایدی بماند، اما این موضوع هم مهم است که آیا این بازیکن برای ادامه کار با استقلال انگیزه لازم را دارد یا خیر.

در چنین شرایطی، صفحه توئیتری منبر الإمارات که اخبار مربوط به لیگ این کشور را پوشش می‌دهد با انتشار یک ویدیو مدعی شده که مهدی قایدی با شباب الاهلی به توافق نهایی رسیده و به همین دلیل در تمرینات این تیم شرکت کرده و خبر رسمی این ماجرا، امروز اعلام خواهد شد.

مهدی قایدی مهاجم استقلال امروز با شباب الاهلی قراردادش را امضا خواهد کرد

خبرورزشی هم در کانالش این خبر را تائید کرده و نوشته:

مهاجم استقلال روز گذشته قراردادش را به صورت رسمی با الشباب الاهلی امضا کرده و تمام کارهای تصویری بردای برای معارفه این بازیکن انجام شده و قرار است امروز(دوشنبه) به صورت رسمی این خبر اطلاع رسانی شود.مبلغ این انتقال یک میلیون و دویست هزار دلار است.

باید دید واکنش باشگاه استقلال و شخص فرهاد مجیدی به این خبر چه خواهد بود.