به گزارش خبرنگار سیاسی برنا، «هاجر چنارانی» نماینده مردم نیشابور در مخالفت با وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت: اینجا خانه ی ملت است و من باید دغدغه ی ملت را از دولت پیگیری کنم. دوران خطا و آزمون و دوران ان شاالله و ماشالله تمام شده است، وزارت کار وزارت کوچکی نیست و سابقه آن را در وزارتخانه قبلی دیدیم. وزارت کار گردش مالی هنگفتی دارد و دیدیم که فردی از یک وزارتخانه استیضاح شد و مجدد برای وزارت کار معرفی شد.

او ادامه داد: وزارت کار حیاط خلوت بسیاری از افراد است. ما آقای رئیسی را فردی فسادستیز می شناسیم و از شما توقع داریم  که چرا وزرا و تخصص ها جا به جا انتخاب شده اند. ما جوانان را قبول داریم اما بپذیرید که فرصت نیست و برای شناسایی بدنه ی دولت به افراد فرصت نداریم و خواهش داریم تخصص در اولویت قرار گیرد 

چنارانی گفت: از برنامه ی وزیر پیشنهادی و کار ٣٠ صفحه تصویر وجود دارد از ایشان توقع می رود که برنامه ای برای این وزارتخانه ارایه شود. توقع می رود در حوزه اشتغال سند جامعی ارائه شود و ما سامانه طرح اشتغال را از وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی خواستاریم. شستا حیاط خلوت خیلی از افراد است و بالغ بر ۵٠٠ هیبت مدیره و مدیر عامل در این حوزه وجود دارد.

او افزود: از دغدغه های اصلی نمایندگان متناسب سازی حقوق بازنشستگان است و ٨٩ هزار میلیارد تومان از فروش اموال دولتی به وزارت کار داده شد و می خواهیم ببینیم آیا در این حوزه نظارت صورت میگیرد ؟