به گزارش برنا، خلیل بهروزی فر عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در موافقت با وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای عین اللهی شخصیت انقلابی با روحیه جهادی، فرهنگ بسیجی و رزمنده دفاع مقدس است. او رئیس شورای بسیج پزشکی کشور دارای سوابق روشن و درخشان و مسلط بر مسائل بهداشت و درمان است. 91 درصد برنامه های عین اللهی در تطبیق با اسناد بالا دستی است.باید در دولت مردمی و انقلابی آیت الله رئیسی، به واکسیناسیون رایگان و بهداشت و کرونا با تاکید بر اقشار کم درآمد توجه شود.

وی افزود: الزام پوشش بیمه سلامت موثر برای همه آحاد جمعیت از نقاط برجسته برنامه آقای عین اللهی است. نگاه عادلانه به تجهیزات پزشکی و مدرن سازی و توجه ویژه به نیروی انسانی کارآمد و حل موضوع تعدد و تنوع نیروی انسانی شاغل در مراکز بهداشتی و درمانی یکی از خواست های عمومی است. 

بهروزی فر تصریح کرد: توجه به نظام مراقبت های بهداشتی و درمانی در دستور کار وزیر پیشنهادی قرار دارد. توجه به خودکفایی دارو، واکسن و تجهیزات پزشکی بر اساس نیاز و منطبق با نظام سلامت در برنامه های آقای عین اللهی قرار دارد. یکی از برنامه های مهم وزیر پیشنهادی توجه به توزیع عادلانه بودجه و پزشک متخصص به مناطق محروم است. توزیع لوازم و تجهیزات پزشکی و خانه های بهداشت در مناطق کم توسعه یافته و محروم کشور از دیگر برنامه های ایشان است.