ولی الله صالحی، نماینده کارگران کشور در شورای عالی کار در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بنده شخصا شناخت عمیقی از ایشان ندارم اما انشالله رای اعتماد که آورد و وارد وزارتخانه شد، حتما هماهنگی و یکپارچه سازی این وزارتخانه را در دستور کار خود قرار دهد چراکه هماهنگی بین کلیه مجموعه‌ها باعث خروج یک کار مفید برای جامعه هدف می‌شود.

او افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به لحاظ سیاسی، اقتصادی و اجتماعی بسیار بزرگ است و از همه مهم‌تر سازمان تامین اجتماعی زیر نظر آن قرار دارد که به مثابه یک وزارتخانه است بنابراین انتظار داریم ایشان پس از رای آوردن، تمام مجموعه‌های زیرنظر وزارتخانه را هماهنگ کند و ظرفیت‌های موجود در آن را فعال کند تا خروجی خوبی داشته باشد.

صالحی بیان کرد: چندین سال است به عنوان نماینده کارگران با این وزارتخانه در ارتباط هستم و براساس آشنایی که دارم، می‌گویم عبدالملکی با ایجاد زمینه مشورتی می‌تواند باعث تحول شود.

نماینده کارگران کشور در شورای عالی کار با بیان اینکه آماده همکاری هستیم، گفت: مجموعه کارگری آماده هرگونه همکاری و تعامل است و امیدواریم تشکلات‌ کارگری نیز مانند گذشته بتوانند به عنوان شرکای کاری این وزارتخانه در سیستم اجرایی قرار گیرند تا همه بتوانیم به صورت منسجم کار کنیم تا خیر و برکتش برای کارگران باشد.

//انتهای پیام: 4