شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#بارش

بارش عجیب خون از چشمان این مرد بخت برگشته!+ عکس

مردی 52 ساله به یکباره دچار وضعیتی شد که تا پیش از این هرگز تجربه نکرده بود ؛ وضعیتی که خون گریه کردن را به طرز باورنکردنی و با شدت برایش ایجاد کرد.

بارش عجیب خون از چشمان این مرد بخت برگشته!+ عکس

به گزارش منیبان؛ مرد 52 ساله ایتالیایی به طور بسیار و عجیب و غیر قابل باور خون گریه کرد، مرد ایتالیایی در رابطه با این موضوع توضیحاتی داده است.

او در پاسخ به سوال پزشکان گفت :به یکباره احساس کردم چشمانم به طور غیرعادی گرم شد و ناگهان اشکهای شدیدی از آنها جاری شد ، در واقع آنچه من تصور می کردم اشک معمولی بود اما لحظاتی بعد متوجه شدم که مایعی که روی صورتم در حال جاری شدن است خون است و من خون گریه می کنم. شدت خون ریزی چندین برابر اشک ریختن طبیعی بود و همین بیشتر مرا به وحشت می انداخت که با سرعت به پزشک مراجعه کردم . چند ثانیه بعد اشکهای خونین من متوقف شد اما پس از 2 ساعت زمانی که هنوز برای بررسی ها و آزمایشات در بیمارستان بودم دوباره شروع به جاری شدن کرد و پزشکان وضعیت مرا از نزدیک مشاهده کردند.

در تصویری که در بخش سرگرمی نمناک مشاهده می کنید اشکهای خونین او شدت بیشتری نسبت به موادر قبلی گزارش شده دارد و همین موجب وحشت او شده بود چراکه به گفته ی خودش اشکهای خونین چندین برابر اشکهای طبیعی در حال سرازیر شدن بودند و همین وحشت را برایش بیشتر می کرد.

بینایی و فشار خون او در همان لحظات بررسی شد و همه چیز در بهترین وضعیت ممکن قرار داشت ؛ در واقع خون گریه کردن او هیچ تاثیر جسمی روی او نداشته است. پزشکان علت وضعیت نادر این مرد ایتالیایی را "haemolacria " عنوان کرده اند که یک وضعیت کاملا نادر است و با نام "اشک های خونین" شناخته شده است، معمولا یک عارضه از شرایط دیگری مانند عفونت، التهاب یا آسیب به چشم یا ساختارهای اطراف آن است ؛ البته می تواند نشانه ای از تومورهای چشم، اختلالات خون و یا در بعضی موارد قاعدگی باشد.

در این مورد، اشک های خونین مرد بدون درمان در حدود یک ساعت پس از ورود به بیمارستان متوقف شد و او بدون مشکل خاصی به خانه بازگشت ؛ خوشبختانه علت خون گریه کردن های او مشکل جدی نبوده است اما به هر حال چنین وضعیت نادری بعد زا بروز حتما باید توسط پزشک بررسی میشد.