محمد مومنی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره انتخاب دکتر حمید سجادی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: دکتر سجادی از بدنه ورزش و اسکلت ورزش به شمار می رود. او به خوبی از منابع انسانی، ادراکی و قهرمانی ورزش شناخت دارد و توانایی بالای ایشان در مدیریت ورزش بر همه آشکار است. دکتر سجادی استاد دانشگاه است و به علم مشاوره هم اعتقاد زیادی دارد. او می داند چطور باید از منابع انسانی ورزش استفاده کند و حالا که دولت مردمی دکتر رئیسی برای وزارت ورزش و جوانان دست روی این گزینه گذاشته همه اهالی ورزش باید از او حمایت کنند.

او افزود: دکتر سجادی در دوران ورزشکاری خود بالاترین و بهترین مدال ها را گرفته و پرچم ورزش ایران را به اهتزار درآورده است. الان هم که به عنوان گزینه وزارت ورزش و جوانان انتخاب شده باید همه اهالی ورزش به او کمک کنند تا بتواند اوضاع ورزش کشور را سروسامان دهد. ما سالهاست از نبودن مدیر ورزشی در کشور لطمه خورده ایم و حالا که این مدیر برای ورزش انتخاب شده باید حمایت شود.

مومنی گفت: البته در این میان برخی حمایت ها برای سجادی مشکل ایجاد می کند چون افرادی که کارنامه سیاهی دارند از او حمایت کرده اند. ضمن اینکه شیطنت هایی هم در کار است اما امیدوارم مجلس به ایشان رای اعتماد دهد و نمایندگان به سجادی به چشم فردی نگاه کنند که آمده تا پرچم ایران را در ورزش بالا ببرد. سجادی دیدگاه های متنوعی دارد که هم در امر حوزه جوانان و هم در ورزش قهرمانی و بحث درآمدزایی مفید هستند و من امیدوارم بتواند از مجلس رای اعتماد بگیرد. 3