قتل خونین پسر نوجوان بخاطر یک جفت کفش / در تهران رخ داد

قتل پسر نوجوان در جنوب تهران رقم خورد. این قتل بخاطر یک درگیری بچه گانه بود که پسر 19 ساله با ضربه چاقو دست به قتل دوستش زد. پسر جوان پس از قتل پا به فرار گذاشت و تحقیقات برای دستگیری عامل این قتل خونین در دستور کار پلیس قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت 5 عصر دوشنبه 24 مرداد امسال بود که خانواده ای پسر 17 ساله شان را که هدف چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان مهدیه منتقل کردند و تیمی از پزشکان برای نجات جان پسر نوجوان اقدامات پزشکی را آغاز کردند.

تلاش پزشکان برای نجات جان پسر نوجون ادامه داشت اما این پسر نوجوان روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد و همین کافی بود تا ماجرای مرگ پسر 17 ساله با ضربات چاقو به ماموران کلانتری 116 مولوی مخابره شد.

بدین ترتیب تیمی از ماموران کلانتری 116 مولوی برای تحقیق وارد عمل شدند و در ابتدا مسئولان بیمارستان مهدیه عنوان کردند که پسر 17 ساله با ضربه چاقو به سینه اش به قتل رسیده است و در ادامه ماموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس حبیب الله صادقی از شعبه 4 دادسرای امور جنایی تهران برای تحقیق وارد عمل شدند.

کارآگاهان در گام نخست به سراغ خانواده پسر 17 ساله رفتند و در تحقیق از خانواده پسر نوجوان پی بردند که پسر 17 ساله و دوست 19 ساله اش به نام حمید بخاطر یک جفت کفش کتانی با هم اختلاف داشتند و عصر دوشنبه بخاطر یک جفت کفش کتانی با هم درگیر می شوند و حمید با چاقو ضربه ای به سینه پسر 17 ساله زده و پا به فرار گذاشته است.

کارآگاهان در این مرحله با شناسایی حمید تحقیقات را آغاز کردند و در این مرحله مشخص شد که پسر جوان بعد از قتل پا به فرار گذاشته و به خانه بازنگشته است.

بنا بر این گزارش، جسد پسر نوجوان به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات به دستور بازپرس حبیب الله صادقی برای دستگیری قاتل قراری در دستور کار کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گرفته است.