شهرخبر
برچسب‌های مهم خبری:#تهران#خودرو

پرواز خودرو سمند در بزرگراه یادگار تهران

رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ خارج شدن سمند از بزرگراه یادگار امام (ره) و رفتن داخل فضای سبز خبر داد و گفت: خستگی وخواب آلودگی راننده سمند حادثه آفرید.

پرواز خودرو سمند در بزرگراه یادگار تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عباس سلطانی، رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام این خبر گفت: مقارن ساعت 06:30 صبح امروز  یکدستگاه سواری سمند که در مسیر شمال به جنوب یادگار امام _ محدوده تیموری  در حال حرکت بوده پس از عبور از روی جداول این مسیر و آسیب به چندین گاردریل  وارد فضای سبز کنار بزرگراه  شده و متوقف می گردد 

او عنوان کرد : علت این حادثه عدم توانایی  راننده در کنترل وسیله نقلیه ناشی از خستگی  و خواب آلودگی و انحراف به چپ  راننده سمند بود  که  دراین حال راننده کنترلی بر روی وسیله نقلیه خود نداشته و با سرعت به داخل فضای سبز وارد می گردد . 

رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران ابراز داشت: بلافاصله عوامل منطقه 23 پلیس  راهور تهران بزرگ  در موقعیت حاضر شدند و نسبت به بررسی این حادثه اقدام نمودند . 

این مقام انتظامی ادامه داد : خوشبختانه در این حادثه به راننده و کسی آسیبی نرسید . 

رئیس منطقه 23 پلیس راهور تهران  از رانندگان خواست قبل از حرکت و ادامه مسیر حتما استراحت کافی داشته باشند و با خستگی و خوال آلودگی هیچ گاه پشت فرمان ننشینند