شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس#فوتبال#تیم فوتبال

فنایی: هواداران باید با جدایی نوراللهی و کنعانی‌زادگان کنار بیایند/ بعید می‌دانم شایعه رفتن رادوشویچ درست باشد


فنایی: هواداران باید با جدایی نوراللهی و کنعانی‌زادگان کنار بیایند/ بعید می‌دانم شایعه رفتن رادوشویچ درست باشد

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چیزی در مورد جدایی رادوشویچ نشنیده‌ام و بعید می‌دانم این شایعه حقیقت داشته باشد.

داود فنایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در ارتباط با شایعه جدایی دروازه‌بان کروات پرسپولیس گفت: واقعیت این است که من تا به امروز چیزی در این مورد نشنیده‌ام و نمی‌دانم این خبرها از کجا می‌آید. رادوشویچ با پرسپولیس قرارداد دارد و قرار است روز دوشنبه به ایران برگردد. اینکه او چرا دیر در تمرینات حاضر شده موضوعی است که باشگاه باید در مورد آن صحبت کند و تصمیم بگیرد ولی در مورد بحث جدایی رادو باید بگویم بعید می‌دانم این موضوع حقیقت داشته باشد. با این حال ما مربی هستیم و باید کارهای فنی را انجام دهیم و در این مورد باشگاه باید صحبت کند.

وی در ارتباط با جدایی برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله کنعانی‌زادگان و نوراللهی تاکید کرد: در فوتبال حرفه‌ای هر لحظه ممکن است بازیکنان با پیشنهادهایی روبه‌رو شوند و وقتی قرارداد یک بازیکن تمام می‌شود خیلی سخت است که بتوان او را حفظ کرد خصوصا اینکه از تیم‌های عربی پیشنهاد داشته باشد. گاهی اوقات پیام‌هایی را می بینم که تعجب می‌کنم و اعتقادم این است که هواداران باید با جدایی این بازیکنان کنار بیایند.

فنایی خاطرنشان کرد: شاید وقتی این بازیکنان به تیم‌های دیگر می‌روند قهرمانی به دست نیاورند ولی این انتقال‌ها از لحاظ مالی به سودشان است. فوتبال یک ورزش حرفه‌ای است و  بازیکن حق دارد که برای آینده‌اش تصمیم بگیرد.

 

انتهای پیام/