شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پشت مرز
کدام ارزهای دیجیتال بازدهی چند هزار درصدی سالانه داشته‌اند؟

کاردانو رکورد زد/ بیت‌کوین پشت مرز 50 هزار دلاری

کدخبر: 434970
اقتصادنیوز: قیمت کاردانو رشد کرد، از باینانس فاصله گرفت و رکورد همه دوران خود را ارتقا داد. بیت‌کوین به مرز 50 هزار دلار نزدیک می‌شود.

به گزارش اقتصادنیوز قیمت بیت کوین در ساعت 12 و 39 دقیقه صبح به وقت ایران روی 49 هزار و 307 دلار قرار داشت. تغییرات قیمتی این ارز دیجیتال در 24 ساعت و 7 روز گذشته مثبت بود و سرمایه آن به 926 میلیارد دلار رسیده بود. بیشترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته 49 هزار و 717 دلار و کمترین قیمت آن 48 هزار و 312 دلار ثبت شده بود.

بر خلاف بیت کوین تغییرات قیمتی اتریوم در 24 ساعت گذشته منفی بود. قیمت اتریوم در ساعت 12 و 43 دقیقه صبح به وقت ایران روی 3 هزار و 270 دلار قرار داشت و سرمایه آن به 383 میلیارد دلار رسیده بود.

کاردانو رکورد قیمتی همه دوران خود را ارتقا داد

کاردانو جایگاه خود را به عنوان سومین ارز دیجیتال تثبیت کرد و فاصله خود با باینانس را افزایش داد. کاردانو رکورد قیمتی همه دوران خود را ارتقا داد و رقم 2.65 دلار را به ثبت رساند. سرمایه بازار کاردانو به 84 میلیارد دلار رسیده است. سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال در حال حاضر 2.11 تریلیون دلار است، در نتیجه کاردانو حدود 4 درصد از سرمایه کل بازار ارزهای دیجیتال را به خود اختصاص داده است.

بازدهی خیره‌کننده تعدادی از ارزهای دیجیتال در یک سال گذشته

با وجود نوسان‌های نزولی که بعد از سقوط بیت کوین از رکورد همه دوران خود در بازار ارزهای دیجیتال اتفاق افتاد، برخی از ارزهای دیجیتال بازدهی چند هزار درصدی را در طول یک سال گذشته به ثبت رساندند. قیمت دوج کوین که در ابتدا به عنوان یک شوخی کار خود را آغاز کرد، در طول یک سال گذشته حدود 8300 درصد افزایش یافت. برخی پیشبینی می‌کنند قیمت دوج کوین به یک دلار نیز برسد، که در آن صورت 300 درصد دیگر نیز از قیمت کنونی بالاتر خواهد رفت. پولیگان که توسط سه هندی به وجود آمد در طول یک سال گذشته حدود 4300 درصد افزایش قیمت به ثبت رساند. کسانی که این ارز دیجیتال را به وجود آوردند معتقدند این ارز دیجیتال ظرفیت رشد بیشتری را نیز در سال آینده دارد و می‌تواند پا به پای اتریوم رشد کند. قیمت کاردانو در طول یک سال گذشته 1400 درصد رشد کرد و سولانا نیز بازدهی مثبت 2000 درصدی را در طول یک سال گذشته به ثبت رساند.