عارف آقاسی استقلالی شد| بیوگرافی عارف آقاسی

عارف آقاسی در مورد پیوستنش به استقلال گفت: خیلی خوشحالم  که عضوی از باشگاه بزرگ استقلال شدم و تمام تلاشم را می‌کنم تا با عملکرد خوب دل هواداران را شاد کنیم.

عارف آقاسی در مورد اینکه قراردادش چند ساله است و آیا جزو قراردادهای نجومی هستی یا خیر، گفت: بهتر است این سؤال را از باشگاه بپرسید.

بازیکن جدید استقلال در مورد جدایی از فولاد گفت: دو سال شاگرد جواد نکونام بودم و چیزهای زیادی از او یاد گرفتم. فکر می‌کنم او در فولاد بماند و باز هم موفق شود. به نظر من فولاد بازیکن زیاد دارد و با جدایی من به مشکل نمی‌خورد.

عارف آقاسی استقلالی شد

آقاسی در مورد اینکه فکر می‌کنی کار کردن با فرهاد مجیدی هم مانند کار کردن با نکونام باعث موفقیتت شود عنوان کرد: هر دو جزو بزرگان فوتبال ما هستند و من هم تلاش می‌کنم از آنها چیزهای زیادی یاد بگیرم.

بازیکن جدید استقلال در مورد ترافیک خط دفاعی این تیم و اینکه آیا فکر می‌کند به ترکیب راه پیدا کند، گفت: من تمام تلاشم را می‌کنم اما تصمیم‌گیرنده فرهاد مجیدی است که چه بازیکنی بازی کند.

وی در مورد دیدار حساس با الهلال در لیگ قهرمانان آسیا افزود: قبل از اینکه بازی شروع شود چیزی مشخص نیست و نمی‌توان نتیجه را پیش بینی کرد.

آقاسی در مورد اینکه با حضور در استقلال به تیم ملی هم فکر می‌کنی یا خیر، گفت: به استقلال آمدم که لژیونر شوم و به تیم ملی برسم و می‌خواهم که آینده خوبی داشته باشم.

وی در مورد حضور نسل جدید در استقلال عنوان کرد: لیورپول هم دو سال قبل قهرمان شد اما سال گذشته نتوانست، امیدوارم روز به روز روند رو به رشدی داشته باشیم.

بیوگرافی عارف آقاسی

عارف آقاسی کلاه سرخی، بازیکن سابق باشگاه تراکتور متولد ۱۳ دی ۱۳۷۵ در شهرایذه استان خوزستان است.

این بازیکن جوان عضو تیم تراکتور بوده و از سال ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ در ۱۱ بازی این تیم در پست مدافع حضور داشته است.

آقاسی قبل از تراکتور، در تیم‌های سپاهان ایذه، فولاد نوین خوزستان و فولاد خوزستان سابقه حضور داشته است. او همچنین در تیم ملی فوتبال جوانان ایران نیز بازی کرده است.

بیوگرافی عارف آقاسی

در سال ۹۶ و در لیگ برتر هفدهم، پیش از دیدار تراکتور مقابل پارس جنوبی جم، کیانی در رختکن یک چاقو از کیفش در می آورد و با عارف آقاسی شوخی می کند. در گیرودار این شوخی، مدافع جوان سرخپوشان تبریزی چاقو را دست می گیرد و کیانی آن را می کشد که باعث بریدگی عمیق دست آقاسی می شود و خبری مبنی بر درگیری مهدی کیانی و عارف آقاسی با چاقو در تمرین سرخ پوشان مطرح شد!

البته دست بانداژ شده عارف آقاسی هم این موضوع را کاملاً تایید می‌کرد. درحالی‌که این بازیکن از سوی کمیته اخلاق محروم و از سوی باشگاه تراکتور نیز جریمه شد و سرپرست تراکتور هم دلیل این‌ اتفاق را زیاده‌روی در شوخی بیان کرد، اما آقاسی این حاشیه را از اساس بی‌پایه دانست و آن را نه یک شوخی، بلکه فقط یک اتفاق ساده عنوان کرد و در مصاحبه‌هایش با دلخوری از رسانه‌ها خواست که حاشیه نسازند:

“همه می‌گویند شوخی، اما اصلاً شوخی هم نبود، یک اتفاق ساده بود که نمی‌دانم چرا تا این حد بزرگش کردند. «حاج مهدی» بزرگتر تیم است و هوای همه بچه‌ها را دارد. او از بزرگترین تیم تا کوچکترین بازیکن تیم که من هستم، با همه شوخی می‌کند و رابطه خوبی دارد.”

وی در ادامه گفت:

“همان روزی که دست من زخمی شد، “حاج مهدی” تا آخر شب با من بود. او حتی می‌گفت که بیا برویم بیمارستان تا از دستت عکس‌برداری کنیم که من هم گفتم چیزی نیست و نرفتم. به هر حال اتفاق خاصی نبود. یک چیزی از خودشان در آوردند و ساختند. هیچ فوتبالیستی این کارها را نمی‌کند. هرکسی برای خودش شخصیت دارد، این‌طور نیست که چاقو در جیبش داشته باشد. کیانی ۲۰ سال در این فوتبال است و این وصله‌ها به او نمی‌چسبد.”

آقاسی بعد از اتمام سربازی‌اش در تیم تراکتور مجدداً به تیم فولاد خوزستان بازگشت و حالا به استقلال پیوسته است.