شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#ایران#استقلال#فوتبال#تیم فوتبال

فلاحت‌زاده: در ایران جایگزینی برای قایدی پیدا نمی‌کنیم/ بلاتکلیفی بلای جان تیم مجیدی است


فلاحت‌زاده: در ایران جایگزینی برای قایدی پیدا نمی‌کنیم/ بلاتکلیفی بلای جان تیم مجیدی است

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال معتقد است که مشخص نشدن وضعیت بازیکنان فصل گذشته و جدید آبی‌پوشان بلای جان تیم مجیدی است و زمان به سرعت به ضرر این تیم سپری می‌شود.

فرشاد فلاحت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط استقلال در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: آبی‌پوشان به هیچ وجه شرایط خوبی ندارند. استقلال کمتر از یک ماه دیگر باید به مصاف الهلال برود اما هنوز تکلیف بازیکنان فصل گذشته مشخص نشده است و هیچ بازیکن جدیدی هم جذب نشده است، بلاتکلیفی بلای جان تیم مجیدی است و زمان به سرعت به ضرر استقلال در حال سپری شدن است.

وی ادامه داد: پایان قرارداد بازیکنان کلیدی چیزی نیست که یک روزه اتفاق افتاده باشد و مدیران باشگاه باید از اواسط فصل به فکر تمدید قرارداد با بازیکنان می‌بودند تا امروز به مشکل نخورند. مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه باید برنامه‌ریزی می‌کرد، در این صورت هم بازیکنان تکلیف‌شان مشخص می‌شد و هم خود باشگاه می‌فهمید که قرارداد کدام بازیکنان را می‌تواند تمدید کند.

بازیکن پیشین تیم فوتبال استقلال افزود: مجیدی در پایان فصل و بعد از فینال جام حذفی اعلام کرد که قرارداد بازیکنان کلیدی فصل گذشته باید تمدید شود ولی مشخص نیست که چرا باشگاه هنوز اقدامی در این زمینه انجام نداده است، شاید هم تعلل مدیران باشگاه به این خاطر است که مجیدی خسته شود و تیم را رها کند.

فلاحت‌زاده در خصوص جدایی قایدی از استقلال خاطرنشان کرد: جدایی قایدی صددرصد به ضرر استقلال تمام خواهد شد، چون در حال حاضر بازیکنی در سطح شماره 10 استقلال در فوتبال ایران وجود ندارد و جایگزینی پیدا نمی‌کنیم و با مشکلات مالی که باشگاه روبه‌رو است نمی‌توانیم بازیکن خارجی درجه یکی را جایگزین قایدی کنیم. به عقیده من فقط چند نفر در لیست استقلال حضور دارند که در حد این تیم هستند و باید یک خانه‌تکانی اساسی در این تیم صورت بگیرد. 

وی با اشاره مجدد به دیدار آبی‌پوشان مقابل الهلال در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: متاسفانه الهلال هر روز قوی‌تر می‌شود و استقلال با این شرایط کار خیلی خیلی سختی در آسیا دارد. باشگاه باید هرچه‌ زودتر قرارداد بازیکنان کلیدی فصل گذشته را تمدید کند و همچنین بازیکنانی که در لیست مجیدی برای فصل بعد هستند را جذب کند، تا سریعا تمرینات استقلال شروع شود. امیدوارم هرچه زودتر تکلیف وزیر جدید ورزش هم مشخص شود تا مشکلات مدیریتی استقلال هم کم شود و این باشگاه در مسیر موفقیت قرار بگیرد. هواداران واقعا خسته شدند و پس از4-5 سال ناکامی در نتیجه‌گیری دوست دارند مجددا روزهای خوش استقلال را ببینند.

 

انتهای پیام/