شهرخبر

عباس زاده مشکینی در مخالفت وزیر پیشنهادی ارتباطات:

وزیر پیشنهادی ارتباطات تخصص ICT و سابقه کار ندارد

وزیر پیشنهادی ارتباطات تخصص ICT و سابقه کار ندارد

نماینده مردم مشکین شهر گفت: آقای زارع‌پور در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصص ندارد و تحصیلکرده کامپیوتر و IT است درحالی که حوزه ماموریت این وزارت خانه ICT است.

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی صلاحیت کابینه پیشنهادی سیزدهم محمود عباس زاده مشکینی نماینده مردم مشکین شهر در مخالفت با عیسی زارع‌پور وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات یک وزارتخانه زیربنایی است و شوخی نیست زیرا شاهراهی را باز می‌کند که تمام وزارتخانه‌ها باید از آن مسیر عبور کرده و برنامه‌های خود را بر آن سوار کنند.

عباس‌زاده مشکینی گفت: ما باید برای این وزارتخانه از نیرویی استفاده کنیم که واجد دو عنصر خواستن و توانستن باشد. در مولفه خواستن و انگیزه وزیر پیشنهادی شکی نداریم اما در عنصر توانستن که شاخص داریم باید تخصص و تجربه را در نظر بگیریم.

وی افزود: آقای زارع‌پور در حوزه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تخصص ندارد و تحصیلکرده کامپیوتر و IT است درحالی که حوزه ماموریت این وزارت خانه ICT است.

وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد: مأموریت بیش از ۹۵ درصد این وزارتخانه زیرساختی است. ایشان یک روز سابقه کار در این وزارتخانه را ندارد.

ادامه دارد ...