شهر خبر
برچسب‌های مهم خبری:#پرسپولیس

زهر چشم حریف آسیایی پرسپولیس برای سرخ ها !

صدرنشینی حریف آسیایی پرسپولیس در لیگ تاجیکستان ؛ خط و نشان استقلال برای شاگردان گل محمدی

استقلال تاجیکستان ، حریف پرسپولیس در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ، در لیگ تاجیکستان با نتیجه یک بر یک مقابل حریفش متوقف شد.

تیم فوتبال استقلال تاجیکستان حریف پرسپولیس در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا با پیروزی مقابل استروشن به صدر جدول لیگ کشورش صعود کرد تا از این طریق برای شاگردان یحیی گل محمدی خط و نشان کشیده باشد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

استقلال دوشنبه با برتری مقابل استروشن در صدر جدول ویسشایا لیگا قرار گرفت.

در ادامه رقابت‌های هفته شانزدهم ویسشایا لیگا تاجیکستان، تیم استقلال دوشنبه که حریف پرسپولیس در لیگ قهرمانان است، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز در دیداری خانگی به مصاف تیم رده سومی استروشن رفت.

استقلال دوشنبه که در چهار هفته اخیر به پیروزی رسیده بود، امروز هم توانست به روند بردهای خود ادامه دهد و با تداوم شکست‌ناپذیری خود برای ششمین بازی پیاپی، به برتری مقابل استروشن دست پیدا کند.

حریف آسیایی پرسپولیس با کسب پیروزی ۲ بر صفر در دیدار امروز مقابل استروشن که دهمین برد فصل آنها بود، ۳۳ امتیازی شد و در صدر جدول ویسشایا لیگا تاجیکستان قرار گرفت؛ آن هم در شرایطی که یک بازی از تیم دوم جدول کمتر دارد.

گفتنی است، تیم فوتبال استقلال تاجیکستان روز بیست و سوم شهریورماه در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۲۰۲۰ لیگ قهرمانان آسیا مقابل پرسپولیس ایران قرار می‌گیرد.